Eva skriver:
Tja..det andet sted mine børn var, der var der en stram politik, det var der ikke i dagplejen og uden en enkelt gang så har jeg egentlig ikke haft de store problemer med noget af det. Mine får sundt mad med lige meget hvad...og så er jeg ikke så bange for et stykke kage..
hørte lige om nogle undersøgelser som viste at børn ikke blev mere overgearede af sukker....men det er måske forskelligt fra barn til barn...mine påvirkes ikke af sukker, men rigtig meget af feks træthed eller kaos omkring dem, som feks mange larmende børn...
Knus..
Ja jeg læste også den undersøgelse og har efterfølgende lavet en del obsevation på mit barn, hun bliver altså sukker påvirket - basta

Jeg synes heller ikke et stykke kage er slemt, men jeg synes ikke det høre til i en vg for børn under tre bare fordi en pædagog synes de skal forkæles. Hun ville blive ligeså glad for en pakke rosiner. Gennerelt var det bare en meget usund institution. Pålægschoko på formiddagsmad, ingen frugt, kiks og kage til eftermiddag var ikke unormalt, frugt youghurt og lign og det synes jeg ikke høre til i en vg - så foretrækker jeg klart at det er kontrolleret.
Anmeld