Hvor lang tid før terminen, er ok at føde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2010

Liljesilas

marikka skriver:

Det er en længere historie, men blandt andet fordi jeg har presset min krop at for meget så det resulterede i plukveer vs. veer, og jeg har haft for meget på at tænke på med forskellige ting som gør at min krop simpelthen er nærmest stået af.. - Det er meget svært at forklare. Men en blanding af flere ting gør, at jeg er i risikogruppen for at føde før tid.

- Også derfor jeg gerne vil vide hvornår det er ok at føde

Okay så blev jeg da det kloger Jeg er nemlig en af de heldige der ikke har mærket ret mange smerter endnu.

Held og lykke med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2010

Bare mig..

mayapigen skriver:

Okay så blev jeg da det kloger Jeg er nemlig en af de heldige der ikke har mærket ret mange smerter endnu.

Held og lykke med det.

Jeg har heller intet mærket til at jeg er gravid (udover jeg mærker hende sparke) indtil for fire uger siden ca. Jeg har ingen kvalme haft eller noget som helst. Det skal jeg love dig for jeg kan mærke nu. Jeg er ikke dårlig men FUUUUUCK jeg har ondt over alt.. Så bare vent dig  hehe..

jo tak, og i lige måde

Marikka 29+3

Anmeld

28. februar 2010

DK

marikka skriver:

Jeg har heller intet mærket til at jeg er gravid (udover jeg mærker hende sparke) indtil for fire uger siden ca. Jeg har ingen kvalme haft eller noget som helst. Det skal jeg love dig for jeg kan mærke nu. Jeg er ikke dårlig men FUUUUUCK jeg har ondt over alt.. Så bare vent dig  hehe..

jo tak, og i lige måde

Marikka 29+3

Hvis du føder i uge 36 bliver i indlagt og du skal føde på et af de sygehuse der har en for-tidligt-født afdeling. Der er først fra uge 37+0 at barnet er helt færdigt. Og du bliver ikke bedre til eksamen når barnet er født for tidligt. Derfor vent da til uge 37! Så er du mere sikker, og får en "normal" fødsel uden et "for tidligt" barn!

Knus Ditte

Anmeld

28. februar 2010

Bare mig..

DK skriver:

Hvis du føder i uge 36 bliver i indlagt og du skal føde på et af de sygehuse der har en for-tidligt-født afdeling. Der er først fra uge 37+0 at barnet er helt færdigt. Og du bliver ikke bedre til eksamen når barnet er født for tidligt. Derfor vent da til uge 37! Så er du mere sikker, og får en "normal" fødsel uden et "for tidligt" barn!

Knus Ditte

ja okay, det gør je så. venter til uge 37 og så går der vel nok også nogen dage hvis det skulle være så heldigt at gå igang før terminen

Anmeld

28. februar 2010

Low

Jeg har fået afvide at 3 uger inden terminen og 2 uger efter.. disse 5 uger er det helt normalt at føde og beregnes ikke som for tidlig født

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.