Vejning nr 5 - 21/5-2008

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2008

Mathilde

Hvor er i gode allesammen:)

Her siger vægten - 1,1kg:)) Super dejligt. Er på 62,3kg nu og vil gerne ned på ca. 57kg, men de sidste kg er altid svære...
Jeg startede på 69,2 kg. Men har været helt oppe på 90kg pga medicin:S

(H)Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2008

Pia.

hmmm... jeg startede på det højeste jeg nogen sinde har vejret (foruden graviditet)

71,2 kilo 8( og jeg skal under 6 tallet.... vil gerne ned omkring de 55 kilo ca. men mit mål lige nu er under 60 og det kommer jeg...
Har jo som sagt tabt 5,7 kilo ind til nu og jeg fortsætter den gode stil :)...

knus Pia, der nyder en velfortjent pause... når man har syge kollegaer :(....

Anmeld

21. maj 2008

SaNiNa

Jeg har tabt mig 623 g i denne uge

Anmeld

21. maj 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

hmmm... jeg startede på det højeste jeg nogen sinde har vejret (foruden graviditet)

71,2 kilo 8( og jeg skal under 6 tallet.... vil gerne ned omkring de 55 kilo ca. men mit mål lige nu er under 60 og det kommer jeg...
Har jo som sagt tabt 5,7 kilo ind til nu og jeg fortsætter den gode stil :)...

knus Pia, der nyder en velfortjent pause... når man har syge kollegaer :(....

Hold da op Pia...det var da alligevel lidt den var røget op ad...men synes nu ikke man kunne se det på dig.
Men jo højere vægt, jo nemmere at tabe sig, eller det siger min erfaring.
Du er da nede hvor du skal være 1 august...det er jeg sikker på. Jeg regner med en måned endnu..så skulle min vægt være fin.
God kamp...
Knus..

Anmeld

21. maj 2008

Pia.

ja den tog lige et ordenligt spring den åndsvage vægt ;)...

Og da jeg var kommet over det der grimme 7-tal sagde jeg SLUT...

Ja jeg håber også at det går stærkt.... - om ikke andet, at jeg bare når et sted hvor jeg selv er tilfreds, vægten behøver jeg jo et eller andet sted ikke - burde bare kikke mig i spejlet og sige: så er jeg tilfreds, altså når den tid kommer...

:)

Anmeld

21. maj 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

ja den tog lige et ordenligt spring den åndsvage vægt ;)...

Og da jeg var kommet over det der grimme 7-tal sagde jeg SLUT...

Ja jeg håber også at det går stærkt.... - om ikke andet, at jeg bare når et sted hvor jeg selv er tilfreds, vægten behøver jeg jo et eller andet sted ikke - burde bare kikke mig i spejlet og sige: så er jeg tilfreds, altså når den tid kommer...

:)

Ja, det er lige netop det...kan du huske jeg talte om Bertrams vægt?? Da jeg var to cm lavere end han er nu, vejede jeg to kg. mere og jeg var ikke tyk...han har jo bare arvet sin mors fantastiske kropsbygning...;);)
Men igen....et spejl er bedre end en vægt...
Knus..

Anmeld

22. maj 2008

ivfmarie

Astrid P skriver:

Jeg vil gerne melde mig som ny i klubben. Jeg har vejet mig idag så jeg har et udgangspunkt, og første delmål er -7 kg. Det håber jeg at nå inden min datter fylder 1 år d. 18. juli. Så det er med fuld gas på fra denne uge - håber at kunne præstere et godt resultat allerede næste onsdag...
Jeg har for et par år siden tabt 23 kg, og er nu på samme vægt som jeg havde lige inden jeg blev gravid, hvilket er 3 kg mere end jeg nåede ned på. Dvs. jeg har vejet 20 kg mere end jeg gør nu, og det skal jeg ALDRIG mere! Så nu er det bare at stramme ballerne og tage det sidste lange, seje træk så jeg forhåbentlig kan prøve at være normalvægtig i mit voksenliv.

KH Astrid

Ok Azzztrid! Vi tager den sammen! 7 kilo inden ungers 1-årsdag. Jeg har bare sløset for vildt den sidste måned (hrrrmm 2 måneder!) Kors hvor har jeg sagt det tit, men NU tager jeg mig sammen!!

Marie, med 7 kilo for meget!!

Anmeld

22. maj 2008

Astrid P

Det er en aftale, Marie!
18. Juli er vi 7 kg lettere end nu...

Nu mangler der så lige den der smiley der spytter i håndfladen og rækker næven ud til et håndtryk!

Anmeld

22. maj 2008

Lsh

Ja, jeg fik altså ikke vejet mig i går. ALT gik bare galt i går fra jeg stod op til jeg gik i seng og jeg syndede tilmed>( Det er en lang og indviklet historie som er noget værre rod... Nå; men på onsdag er jeg klar til at veje mig. Jeg har fået fat i en lille bog og vil nu føre dagbog over hvad jeg indtager af mad fra morgen til aften. Så står jeg også til regnskab for mig selv i min dagbog :) (H) Luise og fortsat go' slanke-uge til jer alle ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.