Vejning nr 5 - 21/5-2008

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.902 visninger
18 svar
0 synes godt om
21. maj 2008

1977

Profilbillede for 1977
På den igen :P - 700 g

Det går stille og roligt ned af :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2008

Pia.

:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P

Har tabt 900 g. så nu har jeg tabt 5,7 kilo i det hele .... JUBIIIII....

Glade onsdags hilsner fra Pia, til alle jer super seje smækre lækre slanke piger....
(H)

Anmeld

21. maj 2008

Honningblomst

Hvor er I seje...:) Godt gået??

Må jeg spørge jer slankepiger hvad I vejede og hvad i skal ned på?? Hvis det da ikke er hemmeligt...;)

Har selv tabt 2,5 kg på 10 dage...synes de der kilo som ikke er overvægt, men bare er trælse, er SÅ langsomme...men nu mangler jeg da kun 2 kg, for at være hvor jeg skal være. Håber de går hurtigt.

God slankevind til alle, hvor bliver vi lækre til sommer...:D

Knus..hvis søn bliver 11 år i dag...så vildt...store dreng.

Anmeld

21. maj 2008

1977

Profilbillede for 1977
[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] Hvor er I seje...:) Godt gået?? Må jeg spørge jer slankepiger hvad I vejede og hvad i skal ned på?? Hvis det da ikke er hemmeligt...;) Har selv tabt 2,5 kg på 10 dage...synes de der kilo som ikke er overvægt, men bare er trælse, er SÅ langsomme...men nu mangler jeg da kun 2 kg, for at være hvor jeg skal være. Håber de går hurtigt. God slankevind til alle, hvor bliver vi lækre til sommer...:D Knus..hvis søn bliver 11 år i dag...så vildt...store dreng.[/citat] Nej det er ikke hemmeligt - mere ;) Jeg er nu nede på 80,9 og skal ned på 65 gerne 60. Så der er lidt vej endnu :'( Men det er ikke noget nyt for mig, for før jeg blev gravid gik jeg fra 92,3 til 69,8. Så jeg har faktisk et helt nyt klædeskab liggende 8D

Anmeld

21. maj 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]Jeanne skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] Hvor er I seje...:) Godt gået?? Må jeg spørge jer slankepiger hvad I vejede og hvad i skal ned på?? Hvis det da ikke er hemmeligt...;) Har selv tabt 2,5 kg på 10 dage...synes de der kilo som ikke er overvægt, men bare er trælse, er SÅ langsomme...men nu mangler jeg da kun 2 kg, for at være hvor jeg skal være. Håber de går hurtigt. God slankevind til alle, hvor bliver vi lækre til sommer...:D Knus..hvis søn bliver 11 år i dag...så vildt...store dreng.[/citat] Nej det er ikke hemmeligt - mere ;) Jeg er nu nede på 80,9 og skal ned på 65 gerne 60. Så der er lidt vej endnu :'( Men det er ikke noget nyt for mig, for før jeg blev gravid gik jeg fra 92,3 til 69,8. Så jeg har faktisk et helt nyt klædeskab liggende 8D [/citat] Så er du jo godt på vej..:) rigtig flot. Jeg har et halvt år efter hver fødsel også haft en en vægt deroppe af...87-90 kg og har så tabt mig ned til 60-65kg alle tre gange og når først man er igang så kører det jo. Men det ved du jo selv...:) Nu har jeg bare de der sniger kilo...øv, hader dem...de kom på lige da jeg var flyttet alene sidste år..men nu skal de sidste 2-3 kg bar væk, selvom de er lidt stride, men så er jeg også nede omkring de 60 kg igen... Men som dig, så har jeg også en masse tøj, som ville sidde lidt bedre, hvis der røg de sidste kilo. God vind...måske vi lander i mål samtidig.. Knus..

Anmeld

21. maj 2008

Tut

Min siger kun -100g... Men jeg er stadig glad, for jeg havde troet at jeg havde taget på...

I lørdags var vi til kæmpe fødselsdags fest, og ud over super lækker med røg der da også mange mojitos ned ;)

Så totalt -2,4 kg. siden start for 3 uger siden.

Mette

Anmeld

21. maj 2008

Astrid P

Jeg vil gerne melde mig som ny i klubben. Jeg har vejet mig idag så jeg har et udgangspunkt, og første delmål er -7 kg. Det håber jeg at nå inden min datter fylder 1 år d. 18. juli. Så det er med fuld gas på fra denne uge - håber at kunne præstere et godt resultat allerede næste onsdag...
Jeg har for et par år siden tabt 23 kg, og er nu på samme vægt som jeg havde lige inden jeg blev gravid, hvilket er 3 kg mere end jeg nåede ned på. Dvs. jeg har vejet 20 kg mere end jeg gør nu, og det skal jeg ALDRIG mere! Så nu er det bare at stramme ballerne og tage det sidste lange, seje træk så jeg forhåbentlig kan prøve at være normalvægtig i mit voksenliv.

KH Astrid

Anmeld

21. maj 2008

1977

Profilbillede for 1977
Astrid P skriver:

Jeg vil gerne melde mig som ny i klubben. Jeg har vejet mig idag så jeg har et udgangspunkt, og første delmål er -7 kg. Det håber jeg at nå inden min datter fylder 1 år d. 18. juli. Så det er med fuld gas på fra denne uge - håber at kunne præstere et godt resultat allerede næste onsdag...
Jeg har for et par år siden tabt 23 kg, og er nu på samme vægt som jeg havde lige inden jeg blev gravid, hvilket er 3 kg mere end jeg nåede ned på. Dvs. jeg har vejet 20 kg mere end jeg gør nu, og det skal jeg ALDRIG mere! Så nu er det bare at stramme ballerne og tage det sidste lange, seje træk så jeg forhåbentlig kan prøve at være normalvægtig i mit voksenliv.

KH Astrid

Velkommen i klubben :D

Anmeld

21. maj 2008

StineL

Jeg glemte at veje mig sidste onsdag, så siden forrige onsdag har jeg tabt mig 1,6 kg. Jeg er nu 100 gram for at tabe de 21 kg. jeg tog på, da jeg var gravid med min datter8D
Jeg er nu stadig topmotiveret, så jeg snupper lige 3 kg. til - så er jeg nede på 68 kg. Det skulle jeg meget gerne nå, inden jeg skal tilbage på arbejde 1. juli:)

Stine

Anmeld

21. maj 2008

StineL

Hej Astrid

Velkommen til:)

Stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.