[citat][f][småt]Jeanne skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f]
Hvor er I seje...:) Godt gået??
Må jeg spørge jer slankepiger hvad I vejede og hvad i skal ned på?? Hvis det da ikke er hemmeligt...;)
Har selv tabt 2,5 kg på 10 dage...synes de der kilo som ikke er overvægt, men bare er trælse, er SÅ langsomme...men nu mangler jeg da kun 2 kg, for at være hvor jeg skal være. Håber de går hurtigt.
God slankevind til alle, hvor bliver vi lækre til sommer...:D
Knus..hvis søn bliver 11 år i dag...så vildt...store dreng.[/citat]
Nej det er ikke hemmeligt - mere ;) Jeg er nu nede på 80,9 og skal ned på 65 gerne 60. Så der er lidt vej endnu :'( Men det er ikke noget nyt for mig, for før jeg blev gravid gik jeg fra 92,3 til 69,8. Så jeg har faktisk et helt nyt klædeskab liggende 8D
[/citat]
Så er du jo godt på vej..:) rigtig flot.
Jeg har et halvt år efter hver fødsel også haft en en vægt deroppe af...87-90 kg og har så tabt mig ned til 60-65kg alle tre gange og når først man er igang så kører det jo. Men det ved du jo selv...:)
Nu har jeg bare de der sniger kilo...øv, hader dem...de kom på lige da jeg var flyttet alene sidste år..men nu skal de sidste 2-3 kg bar væk, selvom de er lidt stride, men så er jeg også nede omkring de 60 kg igen...
Men som dig, så har jeg også en masse tøj, som ville sidde lidt bedre, hvis der røg de sidste kilo.
God vind...måske vi lander i mål samtidig..
Knus..
Anmeld