Ja, for pokker-griner- de lå derude helt nøgne og brugte bademåtter og håndklæder som dyne og puder og jeg havde lige sagt bertram aldrig tog tøjet af...de var sgu skønne de to..
Nemlig lige præcis - tror nu heller ikke Bertram tog tøjet af, men Mille derimod, hjalp ham godt på vej...
- Tror helt sikker Mille har hjulpet Bertram godt på vej .... Håber virkelig den unge dame vokser fra det en dag *SSS*
Nu jeg tænker over det - hvor har vores unger lavet mange sjove ting igennem årene ... Bare jeg lige tænker tilbage på det kommer jeg til at tænke på:
"fodspor i loftet, På Mikkels værelse, med en badesandal"
"våde toiletpapirsstykker i mit badeværelse" (alle steder)
"Tisse ud over kanten i det lillebadebassin på Askø"
"Mikkel der altid grinede så meget at han tissede i bukserne"
-Ja for ikke at nævne deres forældre der troede de kunne fryse en Cocacola og bare åbne den uden at tænke over hvad der ville ske.
-Eller da de ville lave Vandmelon med vodkasmag som endte med en hjemmelavet bowle.
-Bailey med agurkskiver som pynt.
-Eller da vi lovede alle passagerene øl for at holde færgen tilbage mod Askø, og mændene KUN kom med meget varme sodavand
-Svensk pølseret = diárepiller
-Ja og så ej at forglemme da en vis "frøkken" rullede sig i græsset af frustation over manglende benzin og måtte ha' fjernet en tæge dagen efter af hr. Sygeplejerske
ååå jeg kunne blive ved - men vil ikke kede alle med vores fantastiske år sammen...
SAVNER JER SINDSYGT
Anmeld