Hvad kalder I den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2010

Pia.

Ja, for pokker-griner- de lå derude helt nøgne og brugte bademåtter og håndklæder som dyne og puder og jeg havde lige sagt bertram aldrig tog tøjet af...de var sgu skønne de to..

Nemlig lige præcis - tror nu heller ikke Bertram tog tøjet af, men Mille derimod, hjalp ham godt på vej... - Tror helt sikker Mille har hjulpet Bertram godt på vej .... Håber virkelig den unge dame vokser fra det en dag *SSS*

Nu jeg tænker over det - hvor har vores unger lavet mange sjove ting igennem årene ... Bare jeg lige tænker tilbage på det kommer jeg til at tænke på:

"fodspor i loftet, På Mikkels værelse, med en badesandal"
"våde toiletpapirsstykker i mit badeværelse" (alle steder)
"Tisse ud over kanten i det lillebadebassin på Askø"
"Mikkel der altid grinede så meget at han tissede i bukserne"

-Ja for ikke at nævne deres forældre der troede de kunne fryse en Cocacola og bare åbne den uden at tænke over hvad der ville ske.
-Eller da de ville lave Vandmelon med vodkasmag som endte med en hjemmelavet bowle.
-Bailey med agurkskiver som pynt.
-Eller da vi lovede alle passagerene øl for at holde færgen tilbage mod Askø, og mændene KUN kom med meget varme sodavand
-Svensk pølseret = diárepiller
-Ja og så ej at forglemme da en vis "frøkken" rullede sig i græsset af frustation over manglende benzin og måtte ha' fjernet en tæge dagen efter af hr. Sygeplejerske

ååå jeg kunne blive ved - men vil ikke kede alle med vores fantastiske år sammen...

SAVNER JER SINDSYGT  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2010

Tina2

Baagøe skriver:

Det er sgu god humor

Ja, jeg synes jo de er supersjove, når de folder sig ud i kongeriget  Min kammerat og jeg kan RET mange af deres replikker og kan more os længe over det, he he....

Anmeld

28. februar 2010

Pige2009

Tina2 skriver:

Ja, jeg synes jo de er supersjove, når de folder sig ud i kongeriget  Min kammerat og jeg kan RET mange af deres replikker og kan more os længe over det, he he....

Jeg elsker også KONGERIGET serierne - det er simpelthen noget af det bedste danske komedie, der er lavet. Man sidder jo og slår sig på lårene af grin over det

Anmeld

28. februar 2010

Tina2

Baagøe skriver:

Jeg elsker også KONGERIGET serierne - det er simpelthen noget af det bedste danske komedie, der er lavet. Man sidder jo og slår sig på lårene af grin over det

Jeps, og hold kææææft hvor må det være sjovt at lave den slags tv!!!! Tænk alle de figurer de får lov at være!!!!  Nøj, det må være fedt!

Anmeld

28. februar 2010

mamanana

Jeg har prøvet tantramassage hos tantrazone og lært navnet "YONI", det synes jer er smukt. TantraZone har bl.and været på DR2 tema om kussen i aften - meget smukt og rørende.

Tantra Massagen er det bedste gave jeg har givet mig selv efter fødslen!

Anmeld

28. februar 2010

qp

Jeg har svaret "andet" idet min blir kaldt "Rottemissen"...

Anmeld

28. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Når vi bare er os voksne så hedder den fisse. Når der er børn til stede hedder den tissekone. Aner ikke hvorfor

Anmeld

28. februar 2010

jillkolsbjerg

marikka skriver:

Ja jeg er nok lidt gammeldags, men jeg synes bestemt ikke det er iorden at kalde den for fisse, kussen eller andet som dette, for jeg synes det er enormt stødende. En fisse eller andet, er for mig noget en prostitueret har og ikke noget en almindelig seksuel kvinde har. Hvis i forstår. Hvad andre kalder deres, er for mig ligegyldigt, men overfor mine (kommende) børn, er det en tissekone/mand. Tænk hvis de gik til dagplejeren og sagde "min mor har en fisse og min har har en pik!", "det er min mor/far der siger det". Det kan jeg slet ikke have med og gøre.

Så her: tissemand/kone!

undskyld men kam da lige til at grine der.....nej lyder nok ikke såååå godt i dagplejen......sad og så progammet på dr igår da kæresten kom hjem fra arbejde.....og vi skulle spise.....han gad overhovedet ikke se på det.....DET var jo kusser og IKKE fisser...hmm han er vist en værre bandit;-)

knus jill

Anmeld

28. februar 2010

Corn

Nu er der jo kun en dåse i huset.... Mig... Så jeg giver mig ret til at kalde den hvad jeg vil.. Og da jeg udlover dødsstraf til dem der kalder mig for "konen", så skal noget på/i mig heller ikke kaldes sådan...

Tror mest vi bruger "tisseren" for det dækker ligesom både dreng og pige...

Anmeld

28. februar 2010

Pige2009

Tina2 skriver:

Jeps, og hold kææææft hvor må det være sjovt at lave den slags tv!!!! Tænk alle de figurer de får lov at være!!!!  Nøj, det må være fedt!

Uuuhhh, ja. At have det så sjovt og så oven i købet tjene penge på det. Det må simpelthen være klasse. Jeg tror måske også de får rullet sig på gulvet af grin under optagelserne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.