Hvad kalder I den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2010

mariamiss6

Børnene hører at det er tissekoner og tissemænd.... fordi en dame og en mand bruger dem til at tisse med. Så så nemt er det

tror at jeg ellers kalder begge dele for en masse forskelligt, alt efter samtalens sammenhæng, men nok mest fisse og pik...

og faktisk har jeg en gang hørt noget om at kusse, i følge ordbogen, ER det pæne ord, for en sådan sag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

Pia.

Eva skriver:

Samme her...eller bare tisseren... tisseleif er fra Søs og Kirsten...ham der Dikael..

Guuud ja - det er det da også .... Hvad så med tis marie... ? GRINER - Det passede nok bare sammen med tisseleif... Gud ja tænk jeg kunne glemme det...

Anmeld

27. februar 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Guuud ja - det er det da også .... Hvad så med tis marie... ? GRINER - Det passede nok bare sammen med tisseleif... Gud ja tænk jeg kunne glemme det...

Hihi.... vi bruger bare Leif, men har jo heller ingen små marie'r her...) men ja, det er geniale navne....

Flappelappen og så var der en der kaldte den for kødbogen, med alle de der flapper man kan bladre i.-griner- det er bare det sjove billede...

Anmeld

27. februar 2010

Honningblomst

Tina2 skriver:

Ha ha, tisseleif bruger vi også lidt i sjov.... Ellers tissekone/tissemand/tisseren.....

Lige det samme her...eller dilleren... mine drenge har gennem tiden udviklet en såkaldt dillerdans,....så kommer alle tre drønende ind i stuen og hopper rundt så dilleren rigtig svinger.. Jeppe er dog ikke så aktiv udøver mere...

Anmeld

27. februar 2010

LouiseNielsen

Hehe sidst vi var på camping og besøge mine forældre stod jeg og skiftede nicklas mens en anden dame skiftede hendes datter. Så spørger pigen hendes mor hvad det er nicklas har mellem hans ben og moren siger meget lavt at det er drengens tissemand. Nicklas sætter sig så op, kigger derhen, og siger!

Nej det er mine løg! (kalder vi andreas kugler derhjemme) og ja det havde den lille lort så lige fanget....

Anmeld

27. februar 2010

Tina2

Eva skriver:

Lige det samme her...eller dilleren... mine drenge har gennem tiden udviklet en såkaldt dillerdans,....så kommer alle tre drønende ind i stuen og hopper rundt så dilleren rigtig svinger.. Jeppe er dog ikke så aktiv udøver mere...

h ha, Milas er også superglad for sin, og går pt EKSTREMT meget op i hvem der har hvad

Vores kammerat er ikke så stolt af Milas ALTID siger han har en tissekone, ha ha

Jeg elsker jo Søs og Kirsten så tisseleif synes jeg er et rigtig godt ord, he he....

"Hva' det, Dichael??? Moster Elly syn's du har no'e skumbanan siddende lige der på din tisseleif" (alt imens hun sidder på hug foran ham og tørrer skumbanan af bukserne)

Anmeld

27. februar 2010

Pia.

Eva skriver:

Min datter kunne "diller dansen" i en meget ung alder trods ingen diller... Men de var sgu heller ikke særlig gamle da vi to fandt Bertram og Mille rulled ind i min bademåtte på badeværelset uden tøj på *GGG* - Det var vist et af de små påfund Mille havde lavet - endnu et... *GGG*

Ja okay, man skulle nok ha' været der, for det her ikke lyder forkert, men du Eva ved hvad jeg mener. Mille elsker stadig den dag i dag at rende i ingen ting... tøj er ikke lige hendes stil... *GGG*

Anmeld

27. februar 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Min datter kunne "diller dansen" i en meget ung alder trods ingen diller... Men de var sgu heller ikke særlig gamle da vi to fandt Bertram og Mille rulled ind i min bademåtte på badeværelset uden tøj på *GGG* - Det var vist et af de små påfund Mille havde lavet - endnu et... *GGG*

Ja okay, man skulle nok ha' været der, for det her ikke lyder forkert, men du Eva ved hvad jeg mener. Mille elsker stadig den dag i dag at rende i ingen ting... tøj er ikke lige hendes stil... *GGG*

Ja, for pokker-griner- de lå derude helt nøgne og brugte bademåtter og håndklæder som dyne og puder og jeg havde lige sagt bertram aldrig tog tøjet af...de var sgu skønne de to..

Anmeld

27. februar 2010

Pige2009

Tina2 skriver:

h ha, Milas er også superglad for sin, og går pt EKSTREMT meget op i hvem der har hvad

Vores kammerat er ikke så stolt af Milas ALTID siger han har en tissekone, ha ha

Jeg elsker jo Søs og Kirsten så tisseleif synes jeg er et rigtig godt ord, he he....

"Hva' det, Dichael??? Moster Elly syn's du har no'e skumbanan siddende lige der på din tisseleif" (alt imens hun sidder på hug foran ham og tørrer skumbanan af bukserne)

Det er sgu god humor

Anmeld

27. februar 2010

Honningblomst

Tina2 skriver:

De er altså også for skønne de to kvinder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.