bruger i hovedpude til de små nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. maj 2008

Sille

???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2008

heaven

jep, har gjort det i ca 1,5 mdr nu tror jeg.... han synes det er hyggeligt at ligesom at putte sig i den når han ligger på siden:P

jannie

Anmeld

20. maj 2008

Muffinmus

Nej da...
Han får den når han beder om den som de kloge siger.... eller det har jeg da i hvert fald læst mig til alle vegne. Hvad skal han dog bruge den til nu? AHn sover jo ganske glimrende uden.

Anmeld

20. maj 2008

bette

har altid haft den holdning at det ikke var nødvendigt med hovedpude.. men så blev mikkel snottet og så gav jeg ham hovedpuden til ham for at hjælpe ham lidt.. da det at løfte den ene ende ikke var nok.. og så blev den der altså.. men det er nu også en meget meget flad hovedpude.. så man kan ikke rigtig kalde det for en pude.. hehe

Anmeld

20. maj 2008

Tynen

Jeps, og helst meget af den :)

Må indrømme at jeg har brugt en flad babypude siden fødslen af, da gylpen rendte ud af næsen på hendes ellers.

Nu ligger hun altid med hovedet lidt hævet - Det er vel blevet en vanesag for hende nu.

Anmeld

20. maj 2008

Loggidut

jeg har også brugt flad pude til tif hele vejen igennem...men det var fordi jeg var bange for flad baghoved...så jo jo vi bruger den

Anmeld

20. maj 2008

Lise

Nej da! Det er der ingen grund til... i øvrigt så vælter Simon rundt i sengen om natten, så han ville aldrig blive PÅ puden.

Anmeld

20. maj 2008

Astrid P

Nix, Smilla sover helst på maven for tiden, så det ville ikke være hensigtsmæssigt...

Anmeld

20. maj 2008

Ny mor

Næ, ingen af drengene bruger hovedpude - og de savner den ikke, så hvorfor begynde :P
Birgitte

Anmeld

20. maj 2008

Siber

ja vi gør. En helt flad baby pude, men kun i sengen ikke i barnevognen! Jeg ved egentlig ikke hvorfor, tror det kom sig af at jeg havde købt nyt sengetøj til Johanna, også er der jo pudebtræk med, også kom den i sengen!

KH Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.