spg om glasmad - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. maj 2008

heaven

hvis der da overhovedet er nogen som giver glasmad, tsk tsk.....

anyways: Giver i dem et helt glas, eller? hvad kan man regne med, er en portion?? har købt et glas spaghettti-grat for at se om det er noget han vil have overhovedet, men synes det er svært at beregne et måltid mængde-mæssigt???

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2008

Loggidut

jeg vil faktisk tro tif kunne spise to af de glas eftethånden...hun spiser ret meget!

jeg ved det ikke, men vil da tro det fylder lige så meget som alm. mad...prøv at hæld det i en tallerken og se hvad det fylder???

Anmeld

20. maj 2008

heaven

Loggidut skriver:

jeg vil faktisk tro tif kunne spise to af de glas eftethånden...hun spiser ret meget!

jeg ved det ikke, men vil da tro det fylder lige så meget som alm. mad...prøv at hæld det i en tallerken og se hvad det fylder???

ejjjjj, loggi.. du stresser mig helt vildt... 2 glas??? Det er da helt vildt... Lasse spiste knap et glas.... han er dog også småtspisende ifh andre, kan jeg se.. altså i min irl-mg f.eks...... men hva? han er vel mæt, ellers ville han nok spise noget mere.. god aften og tak for svar;)

jannie

Anmeld

20. maj 2008

Sille

Freja spiser kun et halvt glas når hun får glasmad...
Giv ham det han vil have...

Anmeld

20. maj 2008

heaven

Sille skriver:

Freja spiser kun et halvt glas når hun får glasmad...
Giv ham det han vil have...

ÅHHHH TAK, dejligt jeg ikke er den eneste med et småtspisende barn:P

Anmeld

20. maj 2008

bette

hehe mikkel kan næsten spise et helt glas.. alt afhængig af hvor godt han kan lide det...
2 glas.. puha sikke en appetit.. hehe;)

Anmeld

20. maj 2008

Loggidut

hmmm....stop stop...med to glas mener jeg jo ikke helt, men jeg er ret sikker på jeg ville blive nød til at åbne glas nummer to...ha ha...aj jeg kan sgu godt se det lød forkert...lol...well, sidst hun fik glasmad var hos marco...så jeg aner det ikke helt, men tænkte over hvor meget det fyldte...lol....aj hun æder godt...meeeeeen

Anmeld

20. maj 2008

Tut

Noah får et helt glas når han får mad, og det hele ryger ned (oftest)

Anmeld

20. maj 2008

Helle30

Jeg har et par gange købt glasmad til Sofie, når vi har været ude - for at være sikker på, at vi har haft ét eller andet, hun kunne spise. De fleste gange har hun bare endt med at få det, vi andre fik (boller til fødselsdag eller den aftensmad, der nu blev serveret) men hun kan spise et helt glas af den str. der er mærket med 8 mdr. - det er der jo også forskel på - altså hvor stort et glas til hvor mange mdr.
Jeg har ikke gået så meget op i, om hun har kunne spise det hele, eller om hun har fået nok, hvis hun har tømt glasset.
Hvis man virkelig er udenfor mikroovn og smøreknivs lov og ret (skov/strand) så har en frugtmos været en stoor succes hér. Paradismosen fra Nestlé har Sofie to gange guffet som en vis tømrermester guffer en Tuborg.

:) - Helle

Anmeld

20. maj 2008

Tynen

Stella får det lige som et mellemmåltid imellem morgenmaden og formiddagsluren og der spiser hun kun ½ glas.

Men giv ham da det han vil have :)
Synes sgu det er en genial opfindelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.