Arrrgh de mænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. maj 2008

Marco2

Jeg skal ud og spise med en veninde i aften. Kæresten elsker tærte så jeg ville lave sådan én til ham og Emily til aftensmad. Det siger jeg så i morges inden han kører.
Så står jeg her og laver tærte og det er da ikke verdens hurtigste ret at lave. Men den er klar kl. 17.10 så de kan spise. Kæresten kommer så lige ind af døren.. øhh behøver jeg at spise noget for jeg har været på teaterbodegaen og spise.... WHÅÅÅT???? Hvorfor h***** ringer du så ikke så jeg er fri for at stå her og lave mad??? For der var rester fra igår og så kunne Emily bare have fået det med kartofler til. Det pisser mig SÅ meget af. >( Det er sgu respektløst og ignorering af min tid...

Han må sgu hjertens gerne spise hvor han har lyst til, men så vil jeg sgu gerne lige vide det, så jeg ikke står her og kokkererer til ingen verdens nytte. Har sgu andet at bruge min tid på...

Nå, skulle lige af med lidt galde!!!! >(>(>(

AG - pissed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2008

Tynen

MÆND!!
Det er det eneste jeg har at sige!

Hvor er det nederen at bruge sin dyrebare fritid på unødige ting!
Kan sgu godt forstå du er lidt øf over det >(

Anmeld

20. maj 2008

Susan1978

okay jeg har så ¨også en lille historie jeg kan hidse mig op over.

Jeg arbejder jo om aftenen i denne uge og sikkert også næste pga Ea ik kan komme i BH.

Jannik kan IK finde ud af at han ikke skal være helt vildt længe om at komme hjem. for jeg skal sidde på min arb plads kl 15. (derhjemme).

Jeg ringer til ham i dag, vi blir enige om at jeg henter Emil, jannik er så bare nødt til at køre ind forbi og købe vælling, da vi ik har noget. :-o

han siger han vil ringe inden han kører fra arb. Det gør han ik. Dvs han kommer hjem uden vælling, så han må op og købe ind. Han tager Ea med. Jeg har emil hjemme mens jeg arbejder, ik så heldigt når der ringer en fra mexico, man ik kan forstå også sidder der en baby i bagrunden og siger lyde. :S

Ved i hvad han kommer hjem med? Grød og ik vælling. >(

Klaphat...

han hører bare med røven iøjeblikket og er så skrup forvirret hele tiden... Det er sgu nok jeg ik har skide meget styr på noget, men når jeg skal holde styr på ham ögså blir jeg vanvittig.

Og AG, jeg var fandme blevet stik tosset.... Det kan han ik være bekendt.

Knus Susan som ved hvordan du har det.

Anmeld

20. maj 2008

Sille

oh my god.. hvor typisk...
Tak for lort som man siger herovre i køvenhavnstrup...;)

Anmeld

20. maj 2008

bette

>(belastende..
har selv prøvet det med en x havde lavet det helt store dyre måltid.. og da maden er færdig ringer jeg og spørger hvor han bliver af.. så siger han bare at han ik kommer.. æhmm.. nå tak..>(

Anmeld

20. maj 2008

Muffinmus

HA Ha...det er sgu som atget ud af vores dage nogle gange.... MÆND er g bliver super dårlige til det timing shit.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.