Andre der oplever reaktioner på dp- el. vug.stue-start?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. maj 2008

Sille

Freja er bare blevet helt umulig.. sover elendigt om natten og nægter at sove om dagen.. skriger og skriger i barnevognen...
Og vågner mere end en gang i timen om natten... Oplever i andre også dette????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2008

Lise

Ja, de første par uger var han helt umulig. Han græd og havde mareridt...det var så ubehageligt. Men det gik over efter to-tre uger her.

Anmeld

20. maj 2008

Tynen

Yes sirs!!

Jeg kan faktisk overhovedet ikke få hende til at sove om eftermiddagen mere og har været oppe de sidste mange nætter nu.Hun vågner kl. 0200 sharp og sådan lidt on/off derefter.
Noget jeg nærmest aldrig har prøvet før.

Tror nogle gange hun er bange for at blive kørt væk og vågne et andet sted.

Nederen er det i hvert fald!

Anmeld

20. maj 2008

Anna-Rosa

Nå det var sgu da dejligt at læse...Rosen er også blevet kropumulig her om natten..og vågner fanderme kokkenl fucking fire om morgenen, og er lysvågen-...Jeg bliver sindsyg!!!8(

Anmeld

21. maj 2008

Monica

Hej Sille:) Jeg skulle lige til oprette det samme emne... Gusse har nu gået i DP i en måned - pg virker super glad for det! MEN er også begyndt at vågne om natten(de sidste 3 nætter) og være SÅ ulykkelig.... Det eneste der hjælper er at putte hos mor og far... Men der alligevel lidt over en time inden han falder i søvn...(?) ...og han er beygyndt at sove dårligere om dagen... Håber dælme at der vender igen... Er sgu helt bombet tilbage til stenalderen med alt det natte roderi...:'( Moni

Anmeld

21. maj 2008

Kristina V

VI er gået igen med vores 3 uge her, og hun har været lidt forkølet, sovet lidt om formidagen/middagen, ellers ikk det vilde.. Hun har haft 2 dage i alt hvor hun helst ville hænge ved dpen, ellers går det fint.. 7 9 13... Det kan jo selvfølgeligt komme, men indtil nu er det gået oki. Selvf. er hun glad når vi kommer og bliver helt vild.. Elsker at hente hende igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.