Våde drømme - En beretning fra det virkelige liv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2010

Lulle25

Hold kæft Trine hvor er du god. Jeg grinte gennem hele indlægget Det var lige det der skulle til for at få mig i godt humør igen efter endnu dage med syge unger, så jeg takker, dog synes jeg selvfølgelig det var lidt synd det skulle gå ud over dig, altså alt det tisseri, men tak alligevel

Knus Louise som håber du har været i bad???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

..

Muhahahahaha.. Sad til familiens store forundring og grinede højt da jeg læste dit indlæg.. Måtte læse det højt for Martin også, han spurgte om du lever af at skrive, du er virkelig god til at formulere dig!!

Ej, virkelig træls start på dagen men det er sq godt du har din humor vedbevaret på trods af den start på dagen, tror hele familien havde været nødt til at gå en stor bue uden om en rasende mig hele dagen hvis det havde været mig..

og ønsket om en trods alt god dag

Anmeld

27. februar 2010

ivfmarie

Nice one, tunmor.. Træls for dig, sjov for mig, ha ha!

God dag, håber du har haft tid til et bad?

Marie - at work

Anmeld

27. februar 2010

Kaufie

Haha Tynen - tak for et godt grin på dine præmisser...

Det har da været pisse (haha)træls i øjeblikket - meeen mon ikke også du selv kan se det sjove i det nu...du kan ihvert fald formidle det på en sjov måde!..... Er det ikke lige til en klumme??

Anmeld

28. februar 2010

Susan1978

Trine, det indlæg reddede simpelthen hele min aften... (totalt umulige unger)

ei det må ha været nedern at vågne i, men du er så fandens god til at skrive, så jeg skreg bare af grin da jeg læste det.

Anmeld

1. marts 2010

Nadi

bette skriver:

Omtrendt sådan ser jeg ud pt!! Fårk det er altså for morsomt. Det går virkeligt lige i lattermusklen at læse sådan en beretning.

Oliver lavde også det samme trick med at ta nattøj og ble af, han fortalte heldigvis hvad han havde gjort inden han faldt i søvn, så vi kunne nå at rede en evt katastrofe.

Ej Tynen, det er klasse sådan at blive tisset på

Anmeld

1. marts 2010

ka li ja

hahahahahahahaha fuck hvor grineren!! ja kunne godt forestille mig det ikke var så sjovt da man lå midt i det. men mega grineren at læse

Anmeld

1. marts 2010

Muffinmus

LOL. sikke en oplevelseGODT det ikke var mig, jeg var også bare stået helt af på den...YIKES

Anmeld

4. marts 2010

birgittemarie

Hahaham Tun Kan lige se den lille blege mås for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.