Våde drømme - En beretning fra det virkelige liv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.415 visninger
18 svar
0 synes godt om
27. februar 2010

Tynen

Ja, så havde jeg min første af slagsen, og nu spørger I måske: "Kan man det hvis man er en kvinde?"
Ja, i særdeleshed, åbenbart.

Kender I det stadie imellem vågen og drømmende - Man sover stadig lidt, men er liiige på nippet til at vågne.
Det var sådan det startede.

Jeg frøs, jeg følte mig kold og samtidig føltes hele min ene side af kroppen våd.
Jeg troede, at jeg drømte, indtil jeg vendte mig om på den anden side, og dermed konstaterede at mit ansigt føltes fugtigt og mit hår ligeså.

Det er her jeg begynder at undres.
Jeg er nu vågen, men orker ikke at åbne øjnene.
Jeg håber, beder og ønsker at finde en forklaring i blinde. Jeg er simpelthen så træt og ønsker kun at få lov til at sove, nu hvor ingen af ungerne giver lyd fra sig.

Jeg rækker min ene hånd ud på madrassen og fornemmer en kold, våd og sjappende overflade.
Jeg mærker hele vejen ned langs mit ben - Stadig samme kolde, våde, klamme fornemmelse.
Nej, jeg må simpelthen have noget lys. Jeg forstår INTET!

Vender mig igen og leder efter min telefon, der som altid er forsvundet i puderne.
Sætter mig op og opdager nu at det meste af mit hår er fuldstændig vådt.

Jeg går i panik - Har jeg brækket mig uden at jeg ved det? Er det blod? Eller har jeg TISSET i sengen?
Nej, det KAN bare ikke passe, det her!

Roder rundt i sengen for at finde den mobil.
Smider mig ned i den overalt våde madras for at mærke efter på gulvet.
Alt er bare vådt! Og der er meget mørkt i værelset!

Jeg får lokaliseret min telefon liggende.
Slår tastelåsen fra og vender mig mod Stigs side og her får jeg mit næste chok!

Der, lige for mit ansigt, lyser en bleg, bar røv op!
En røv, som ikke ligner den der plejer at ligge på den side af sengen.
Den er lille, uden hår, og jeg har set den mange gange før.

STELLAS!

Jeg fatter ingenting. Får vrisset en sur albue over på Stig: "Hvorfor FANDEN har du ikke givet hende ble på da du puttede hende i går??!!! Hele min seng er fuld af pis!"
Staklen forstår intet. Sætter sig op, finder sin telefon og så sidder vi ellers der og skiftevis lyser på hinanden, på Stella og på madrassen.
Jo, den er god nok.
HELE min side der er ramt. Hele MIN krop er ramt.

Da vi reder dyner og puder til side, opdukker der 1 stks. strømpebuks og 1 stks. tør ble.
Vi må derfor konkludere at Stella selv har taget alt sit tøj og ble af efter at hun er kommet i seng.

Jeg erfarer derefter at klokken er 0518 og at jeg seriøst trænger til et bad!
- Hvis det da ikke lige var fordi at Stella først skal vaskes, sengetøjet skal af og en madras fra stuen skal findes.
Paw blev selvfølgelig vækket af al turmultet, så nu sidder jeg her!
1 stks. barn i patten, 1 stks. barn ved siden og med Bamse&Kylling i TV, der gør sit bedste for at redde den sidste snert af humør man eventuelt måske kan fremfinde... Et sted langt inde i sindet.

G´Morgen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

sbs78

Godmorgen din stakkel. Ja sådan et barn har vi også her hjemme. Freja kan blive puttet og hvis vi ikke holder øje med hende, ja så ligger hun helt nøgen i sengen, ikke lige så fedt. Så føler virkeligt med dig.

Anmeld

27. februar 2010

Joan ( Smallie )

Ha ha ej undskyld men det er sku da for griner og så på en høj hellig lørdag morgen eller nat er det jo næsten.

Nå men så ved du da at tøsen selv kan tage tøj af nu

Vi har været oppe siden kl 5 for der syntes Anne det er en rigtig god ide at stå op og sådan er der HVER morgen

Men kan næsten høre på det hele at paw vil tage brystet igen det er da rart

Anmeld

27. februar 2010

Anja

Sikke en lækker start på dagen

Anmeld

27. februar 2010

bette

hahah trine altså... kæft et fedt indlæg. du er bare kanon til at fortælle

surt at vågne op sådan...

Anmeld

27. februar 2010

Siber

hi hih hihihihihih

fantastisk indlæg tunis. Men også lidt synd for dig

Håber du får en lur senere

Knus SIber

Anmeld

27. februar 2010

Lise

LOL

Go'morn! Og tak for det gode grin

Anmeld

27. februar 2010

Grynt

God morgen.

ER det ikke bare fantastisk, at have små selvstændige dygtige børn? Det er da skønt at vågne op hver morgen og ikke vide hvad de små nu har udviklet sig til i løbet af natten. Tak for et dejligt morge smil. 

Anmeld

27. februar 2010

Lene76

hehehe fedt billede du gir  men f hvor træls..... kan godt huske det fra da Mille var lille.

Håber i får en dejlig dag, nu ska i vel ik i bad flere gange i dag

Anmeld

27. februar 2010

Loggidut

harhhhhhhh....tynen...jeg husker way back, at jeg havde en unge der lå hernede på gulvet, og alt var smurt ind i lort...jeg husker hvordan alle grinede, og hylede op over det...

der var ingen trøstende ord dengang...jeg mindes det endnu med gru...

og ved du hvad, der er heller ingen trøstende ord herfra...

kun latter, latter og atter latter!

jeg kan godt love dig for at jeg vil copypaste dit indlæg når jeg igen høre om en 16 årig ung tøs der tror det er sjovt at få børn, jeg kan love dig for den skal få på alle taster!

det er ikke og har aldrig været lyserødt med børn!

og nu har du knolden fuld af pis!

harhhhhhh...latter og latter og mere latter...

i love it!

altså når du fortæller!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.