Dp + andet spørgsmål???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. maj 2008

sbs78

Hej tøser Ja så nærmer tiden sig, for ar Freja skal starte i dp :S Kan dp'eren bestemme hvilken bleer vi skal have med. For her hjemme bruger vi buksebleer?? Hvilken slags sko har i købt som de første sko?? (H) sidsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2008

Tynen

Jeg tror ikke de bestemmer hvilke bleer de skal bruge.
Jeg har bare fået besked på at købe en pakke der kan stå ved hende og det er det.

Jeg har 2 par sko med til Stella.
1 par skindfutter og så nogle bløde sko.
Linker lige et billede af dem.

Anmeld

20. maj 2008

Sille

Vores dp'er vil helst ikke have buksebleer, fordi hun så ikke kan skifte dem stående og uden at tage alt tøjet af.. Vi har købt et pat ecco-sko og et par sanddaler..

Anmeld

20. maj 2008

Muffinmus

Vores DP er helt ligeglad hvad for en ble, bukse eller alm. Hun skifter bare som hun skal. Dejligt nok:-)
Sko..hmm
Købte nogle sko der er bløde i sålen(stofsål) så de kan bukkes og bøjes og det hele. Synes godt jeg kan vente lidt endnu med de rigtige sko. Det er jo så skidt for deres små fødder. Har snakket med 2 skoforretningen der siger de altid siger til forældrene de ikke må give deres børn sko på før de kan gå....

Men, han begynder sgu sikkert snart at gå og så er det jo praktisk at have på udenfor. Han gik 5 skridt da jeg slap ham her forleden...dygtig dreng.
Men har kigget lidt på begynder støvlen i baby shoe, det ser fine ud:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.