Ubrugt tøj til mor - str xl og s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
26. februar 2010

lisbethita

ka-ri-na skriver:

oki.... kommer du til Odense af og til? jeg vil nemli gerne prøve den:0)

Ah....jeg har lige været der i dag for sidste gang...kommer der altså ikke igen inden fødslen :-(  Bor jo i svendborg, som du kan se. Er på vej i byen, så undskyld hvis jeg først svarer igen i morgen, ok??

Jeg har selv normalt str M men jeg kan da prøve den for dig. Jeg er højgravid, og jeg kan lukke den uden problemer selvom jeg har en mavse. Der er også lidt mere plads derinde uden den sidder som et telt. 

Jeg ved ikke om det hjalp eller forvirrede... vi tales ved :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

Ni-ko-li-ne

lisbethita skriver:

Ah....jeg har lige været der i dag for sidste gang...kommer der altså ikke igen inden fødslen :-(  Bor jo i svendborg, som du kan se. Er på vej i byen, så undskyld hvis jeg først svarer igen i morgen, ok??

Jeg har selv normalt str M men jeg kan da prøve den for dig. Jeg er højgravid, og jeg kan lukke den uden problemer selvom jeg har en mavse. Der er også lidt mere plads derinde uden den sidder som et telt. 

Jeg ved ikke om det hjalp eller forvirrede... vi tales ved :-)

ellers kunne jeg måske futte til Svendborg og prøve den.... og så kunne je bare købe den med det samme jo:0)

Anmeld

27. februar 2010

lisbethita

He he...det kan du også, hvis du vil! Jeg har også meget mere til salg - men desværre i str. S :-( Øv...!

Jeg har lagt jakken ind på en side, så det eneste er, at vi lige skal tales ved inden. Jeg venter nemlig svar fra en anden, som også har vist sig som interesseret i at købe den. Men sig til, hvornår du vil komme - hvis det er - så giver jeg den anden potentielle køber en frist, så du ikke kommer forgæves :-) Det skal jeg naturligvis nok sørge for.

Ha en skøn dag - og forresten undskyld det sene svar!

Anmeld

27. februar 2010

lisbethita

ka-ri-na skriver:

pris for jakken?

Bare lige til info, hvis jeg ikke lige svare dig...så kan det være fordi jeg føder :-) Jeg har det mega ringe i dag nemlig.....Man ved jo aldrig :-)

Anmeld

27. februar 2010

Ni-ko-li-ne

lisbethita skriver:

Bare lige til info, hvis jeg ikke lige svare dig...så kan det være fordi jeg føder :-) Jeg har det mega ringe i dag nemlig.....Man ved jo aldrig :-)

uh.... spændende!

Anmeld

27. februar 2010

lisbethita

ka-ri-na skriver:

uh.... spændende!

Yes :-) Jeg har endnu ikke hørt fra hende den anden - så lad os snakkes ved, hvis du stadigt vil prøve jakken. God aften!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.