Så er der billede af maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2010

linemus

Lise skriver:

Tak tak... hvis det er profilbilledet du kigger på, så er det taget i november. Der er sket lidt siden

Ja, din mave har været ganske udsat. Sig mig - er du sluppet gennem tvillingegraviditet uden strækmærker? Synes ikke at kunne se et eneste   Jeg synes din mave er rigtig flot, især når man tænker på at det er fjerde barn der ligger derinde!

Det må være lyset, der gør, at man ikke kan se alle strækmærkerne, får de vrimler da over hele maven. Eller også er de blevet til et stort strækmærke. Jeg er dog lidt utilfrds over, at maven ikke kan bruge noget af det løse skind, det hænger under maven, men istedet skal strække i noget af det, der hidtil har undgået graviditeternes aftryk. Det føles i hvert fald sådan.

Nej nej, jeg har skam set dit sidste nye billede. Måtte også lige finde det igen og sammenligne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

Nadi

Sikke fin du er, jeg har bare stadig billedet af dig i sofaen med tvillingemaven. Så synes ikke du er stor-STOR, du er bare rigtig lot rund

Anmeld

1. marts 2010

ka li ja

iiihhh hvor er du bare kæmpe stor og flot søde

glæder mig til han kommer ud

Anmeld

1. marts 2010

Hyner

Åhh et lækkert billede, og sikke en fiiin mave... Wow sikke et smil!!

Dejligt at se, men det er nu utroligt hvar et par uger gør ved størrelsen...

Hvor meget har du taget på nu.? Jeg har taget 8kg på og er som sagt 28+1 og ALT sidder på maven, heldigvis

Anmeld

6. marts 2010

linemus

Hyner skriver:

Åhh et lækkert billede, og sikke en fiiin mave... Wow sikke et smil!!

Dejligt at se, men det er nu utroligt hvar et par uger gør ved størrelsen...

Hvor meget har du taget på nu.? Jeg har taget 8kg på og er som sagt 28+1 og ALT sidder på maven, heldigvis

Tark!

Jeg var lige ved JM i tirsdags, og jeg har taget 10 kg på, så det er vel okay. Hun sagde, at alt var fint og gennemsnitligt, så det er nok bare mig, der føler mig kæmpe.

Ja, der sker altså bare meget på få uger. Her sidder det meste også på maven, dog også lidt på hylderne over røven. Glæder mig til at blive mig igen

Anmeld

6. marts 2010

Hyner

linemus skriver:

Tark!

Jeg var lige ved JM i tirsdags, og jeg har taget 10 kg på, så det er vel okay. Hun sagde, at alt var fint og gennemsnitligt, så det er nok bare mig, der føler mig kæmpe.

Ja, der sker altså bare meget på få uger. Her sidder det meste også på maven, dog også lidt på hylderne over røven. Glæder mig til at blive mig igen

Jeg synes du er smuk gravid, men kan sagtens følge dig i at vil være sig selv igen... Det vil jeg nemlig også, især efter jeg er ved at døje med en mild BL. Jeg går godt nok kun ind i uge 30 i morgen så der er jo lang tid endnu for mig. Men synes da alligevel tiden går betydeligt hurtigere end sidste gang, men mon ikke det er fordi man har en anden og tage sig af...

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.