Så er der billede af maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. februar 2010

linemus

Håber vi bliver bedre til at tage billeder af babyen, end vi har været i graviditeten, så den ikke "lider" under "bare" at være nr.4

Billedet er taget i går, hvor jeg var 29+6.

Line - 30+0
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

Anja

Sikke en flot mave  - stor og rund

Ved I om der gemmer sig en lillesøster eller lillebror ?

Anmeld

26. februar 2010

Kaufie

Fin mave Line - der er godt nok sket lidt de sidste par mdr!!

Anmeld

26. februar 2010

Muffinmus

årgh, dejlig stuuur mavse du har dig, nøj tiden er get så hurtigt, synes lige du er kommet ud af skallen...

Anmeld

26. februar 2010

Lise

Wauw Line - så stor og flot!!!

Den er lige så stor som min

Lise (38+1)

Anmeld

26. februar 2010

Siber

shit det er gået stærkt Line, du skal jo snart føde!

Sikke en fin mave, du ser godt ud Line

Knus Siber

Anmeld

28. februar 2010

linemus

Anja skriver:

Sikke en flot mave  - stor og rund

Ved I om der gemmer sig en lillesøster eller lillebror ?

Tak. Scanningsdamen sagde henslængt, at det kunne se ud som en pige, men var i øvrigtligeglad, så i mine ører kunne hun have sagt 50/50. Jeg har fornemmelsen af det er en dreng, men vi må jo vente og se...

Anmeld

28. februar 2010

linemus

Lise skriver:

Wauw Line - så stor og flot!!!

Den er lige så stor som min

Lise (38+1)

Ih, Lise, din mave er forresten også så fin, og så sidder den bare så flot. Min hænger sådan, men den har selvfølgelig også været udsat for mere end din.

Anmeld

28. februar 2010

linemus

Tak i andre. Jeg synes godt nok også den er stor. Kan slet ikke forstå at jeg faktisk har været monster meget større sidste gang, og synes det er pænt uoverskueligt, at der er mere end to måneder tilbage Men jeg er også meget besværet, har mindre tid til afslapning og har mere at se til hjemme, så det er bare generelt hårdere.

Anmeld

28. februar 2010

Lise

linemus skriver:

Ih, Lise, din mave er forresten også så fin, og så sidder den bare så flot. Min hænger sådan, men den har selvfølgelig også været udsat for mere end din.

Tak tak... hvis det er profilbilledet du kigger på, så er det taget i november. Der er sket lidt siden

Ja, din mave har været ganske udsat. Sig mig - er du sluppet gennem tvillingegraviditet uden strækmærker? Synes ikke at kunne se et eneste   Jeg synes din mave er rigtig flot, især når man tænker på at det er fjerde barn der ligger derinde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.