Er Anastasia for mærkeligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2010

Kløver

Loa skriver:

Sidder og lige og kigger på listen over godkendte navne, da jeg godt kunne bruge nogle flere idéer....

Vi har allerede to navne, Alberte som jeg er mest glad for og Isabella som manden er mest glad for....

Ved godt begge navne er meget almindelige, men det genere mig overhovedet ikke.... (Heller ikke selvom prinsessen hedder det)

Men så faldt jeg over Anastasia og syntes egentlig det lød ret sødt.... Men er det for mærkeligt??

Nu skal det siges vi hedder Kertesz til efternavn (udtales som det staves) så ønsker heller ikke det skal lyde totalt dumt sammen....

Anyone?

hehe må lige smide en kommentar på jeres efternavn, udtales som det staves, må indrømme jeg kan ikke udtale det

isabella synes jeg er meget pænr, selvom ejg ik selv ville vælge det, må indrømme jeg ikke er største fan af alberte, og anastacia er jeg slet ikke vild med men jeg synes da i skal vælge hvad i synes og hvad der falder i jeres smag, godt alle piger og drenge ikke hed det samme ville gøre det besværligt at kalde på børnene i offentligheden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

Michael healer

Loa skriver:

Sidder og lige og kigger på listen over godkendte navne, da jeg godt kunne bruge nogle flere idéer....

Vi har allerede to navne, Alberte som jeg er mest glad for og Isabella som manden er mest glad for....

Ved godt begge navne er meget almindelige, men det genere mig overhovedet ikke.... (Heller ikke selvom prinsessen hedder det)

Men så faldt jeg over Anastasia og syntes egentlig det lød ret sødt.... Men er det for mærkeligt??

Nu skal det siges vi hedder Kertesz til efternavn (udtales som det staves) så ønsker heller ikke det skal lyde totalt dumt sammen....

Anyone?

Jeg syntes da det er fine navne allesammen, og hvis det er Anastasia i brænder for, så det da det pigen skal hedde

Jeg syntes da heller ikke det er et mærkeligt navn, så det kan man da sagtes hedde.

Vi er jo alle forskellige mennesker med forskellige meninger, og nogle kan lide det andre ikke, men det jo ikke os der skal kunne lide det, men jer som forældre, det er jo det vigtigste ikke sandt ?

mvh Michael

Anmeld

27. februar 2010

Kløver

Loa skriver:

Jeg ved godt det er ens egen mening der tæller, er alligevel bare SÅ træt af at høre familiens kritik af Isabella... Hvor almindeligt der er og at alle nu hedder det pga prinsessen.....

(Tænkte godt nok også selv på tegnefilmen da jeg så navnet, og syntes det lød rigtig prinsesse agtig, hvilket hun jo så også er, hende Anastasia)

synes da ikke isabelle er vildt almindeligt, eller er det bare mig, har kun hørt om en udover prisessen der hedder det

synes dete r et kønt navn ejg ville bare ikke selv vælge det

Anmeld

27. februar 2010

Loa

Maja84 skriver:

hehe må lige smide en kommentar på jeres efternavn, udtales som det staves, må indrømme jeg kan ikke udtale det

isabella synes jeg er meget pænr, selvom ejg ik selv ville vælge det, må indrømme jeg ikke er største fan af alberte, og anastacia er jeg slet ikke vild med men jeg synes da i skal vælge hvad i synes og hvad der falder i jeres smag, godt alle piger og drenge ikke hed det samme ville gøre det besværligt at kalde på børnene i offentligheden

Hehe ja det udtales lige ud af landevejen selvom det ikke ser sådan ud

Men ønsker jo heller ikke hun skal få problemer med sin navn hvis både for og efternavn det lyder udenlandsk......

Anmeld

27. februar 2010

Loa

Michael healer skriver:

Jeg syntes da det er fine navne allesammen, og hvis det er Anastasia i brænder for, så det da det pigen skal hedde

Jeg syntes da heller ikke det er et mærkeligt navn, så det kan man da sagtes hedde.

Vi er jo alle forskellige mennesker med forskellige meninger, og nogle kan lide det andre ikke, men det jo ikke os der skal kunne lide det, men jer som forældre, det er jo det vigtigste ikke sandt ?

mvh Michael

Det er korrekt... Men sys det er lidt ærgeligt hvis familien, allerede på forhånd ikke kan lide det navn hun får.....

Anmeld

27. februar 2010

Loa

Maja84 skriver:

synes da ikke isabelle er vildt almindeligt, eller er det bare mig, har kun hørt om en udover prisessen der hedder det

synes dete r et kønt navn ejg ville bare ikke selv vælge det

Det er pr. 1 januar 2010 5000 i DK der hedder Isabella......

Lidt mange måske.... egentlig genere det ikke mig det er et almindeligt navn, men især min sviger familie syntes det er meget ALMINDELIGT og KEDELIGT.... Og så har man ikke ligefrem lyst til at nævne at det er ens favorit navn.....

Anmeld

27. februar 2010

Sisley

Loa skriver:

Hehe, slet ikke... Min mands familie stammer fra Ungarn, men de har boet i DK flere generationer, så vi er ikke udenlandske på nogen måde..

Men måske det så også ville virke mærkeligt med sådanne to specielle navne hvis man er pære dansk.....

Ja måske... men på den anden side set passer navnene jo godt sammen netop fordi de begge klinger lidt udenlandsk?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.