Harremsbukser - hot / not

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2010

Sulajma

Jeg synes, at hvis de skal være flotte at have på, skal man have en harmonisk kropsbygning. Helst have en stram bluse eller top på, så det ikke bliver for klodses hvis man også har en større/løs bluse på.

Og derfor synes jeg også det ser åndsvagt ud til gravide. Bare fordi man har en stor mave, behøver man ikke at rende rundt i joggin tøj og løst tøj, man kan godt klæde sig nydeligt og knap så mageligt.

Men jeg kunne nok godt finde på at tage mine på derhjemme, når jeg bliver gravid engang!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

NOT NOT NOT!!!

Sammen med de der store briller der, så skal de BLIVE i 80'erne!!! AK ve... altså...

Jeg forstår det ikke

Anmeld

26. februar 2010

otlitrom

Eva skriver:

Lige præcis...jeg har endnu heller ikke hørt om mænd der synes de er pæne...men de viser altså heller ikke meget kvindelighed, så hellere en nederdel eller kjole, eller leggins..

Min kæreste synes de er fede. I hvert fald  sommers. Ved ikke, hvad han siger nu

Jeg har dem i sort og hvid - altså enfarvede. og så kan de matches med alle mulige farver og mønstre i bluser og tørklæder... Jeg er 163.

Gå i det du har lyst til. Er ligeglad, hvilket mærke der står bagi, bare jeg har det godt

Anmeld

26. februar 2010

Kloster

Hej hej.

Tak for jeres svar. Jeg er kommet frem til, jeg nok bare lige er nødt til at have et par harremsbukser her til foråret.

Tak for jeres meninger. Fedt at man er så forskellige.

VH Kloster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.