Harremsbukser - hot / not

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.856 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. februar 2010

Kloster

Hej.

Hvad synes I??

Harremsbukser HOT / NOT ???

Skal de være ensfarvet ell mønsteret/stribet?

VH Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

Honningblomst

Jeg synes det kommer an på hvordan ens kropsbygning er...de er super hotte til nogen og andre ligner noget der er løgn...og så er der jo forskellige modeller af dem...
Køb hvad du kan li'... og sæt det sammen som du synes...hvis du synes du er HOT så pyt med hvad andre mener...

Anmeld

26. februar 2010

smokin

Eva skriver:

Jeg synes det kommer an på hvordan ens kropsbygning er...de er super hotte til nogen og andre ligner noget der er løgn...og så er der jo forskellige modeller af dem...
Køb hvad du kan li'... og sæt det sammen som du synes...hvis du synes du er HOT så pyt med hvad andre mener...

Anmeld

26. februar 2010

Mettemus

Jeg har det lissom Eva, det kommer an på hvilken kropsbygning man har. Min kæreste (og alle andre mænd jeg har hørt udtale sig om emnet), synes til gengæld det er fuldstændig ligegyldigt hvilken str man er - de er bare grimme.

Men de er jo suuuuper behagelige at have på

Anmeld

26. februar 2010

Kloster

Eva skriver:

Tak tak.

Tænkte bare på, om jeg på 158 cm også kan bruge sådan nogle? Og hvad fodtøj bruger man dertil? Jeg ville nok tage ballerina sko på, men det er jo klart sommertøj så.

Anmeld

26. februar 2010

Malene84

Kloster skriver:

Hej.

Hvad synes I??

Harremsbukser HOT / NOT ???

Skal de være ensfarvet ell mønsteret/stribet?

VH Kloster

jeg EEEEELSKER mine, og kan ikke vente til det blir varmt nok til at få dem på. Virkelig den forkerte årstid jeg har valgt at være højgravid i  haha

Anmeld

26. februar 2010

ønskebørn74

For mig er de bare NOT...

Men jeg synes at mode ikke kan diskuteres... Vi har alle vores egen stil... Og det er det der er kryderiet og gør os til dem vi er...

Så hvis du synes de er HOT... Siger jeg bare: You go girl

Anmeld

26. februar 2010

Honningblomst

Mettemus skriver:

Jeg har det lissom Eva, det kommer an på hvilken kropsbygning man har. Min kæreste (og alle andre mænd jeg har hørt udtale sig om emnet), synes til gengæld det er fuldstændig ligegyldigt hvilken str man er - de er bare grimme.

Men de er jo suuuuper behagelige at have på

Lige præcis...jeg har endnu heller ikke hørt om mænd der synes de er pæne...men de viser altså heller ikke meget kvindelighed, så hellere en nederdel eller kjole, eller leggins..

Anmeld

26. februar 2010

Honningblomst

Kloster skriver:

Tak tak.

Tænkte bare på, om jeg på 158 cm også kan bruge sådan nogle? Og hvad fodtøj bruger man dertil? Jeg ville nok tage ballerina sko på, men det er jo klart sommertøj så.

ja, da, men synes altså nemt man kommer til at se en smule jokket ud, når man ikke er så høj...min veninde har mange af dem og hun har bare små sandaler, klipklappere eller ballerinaer til..

Anmeld

26. februar 2010

Cris

Jeg kan ikke lide dem så meget. Jeg kan godt lide, hvordan de ser ud på nogle få piger og på bøjlen   Men de fleste piger jeg ser på gaden ser ikke så godt ud i dem... Hvis de allesammen fik en video om hvordan de ser ud bagfra, når de går på gaden, ville jeg tro, at mange ville smide dem ud :-D  Jeg kan bedre lide bukser som kan sagtens være bredde og lavet af bomuld, og de kan sagtens også have en elastik om ben nedest. Men de skal have en numse, der hvor numser er og ikke 20cm lavere. Pludselidt ser de meget bedre og smarte ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.