40+0 ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Malou Vilma Nørgaard skriver:

Hold da op caroline .. ja det er der ikke mange der kan prale af på terminsdatoen

den er da bare sunket så flot ind, og neeej det ser slet ikke ud til du har noget blæver overhoved .. super flot mave..

og ja, det du skrev omkring laura og være moar.. fælde jeg også lige en tåre ( de skide hormoner, tuder hele tiden) .. hehe

mange knus til dig søde.. og din smukke datter..

tak sveske! Du kender jo selv følelsen at kigge på den lille smukling der bare ligger der

Ih, er altså bare så spændende at hun skal være storesøster! Det havde hun ikke lige set komme

Håber I har det rigtig godt - alle FIRE!

Kæmpe krammer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Caroline86 skriver:

tak sveske! Du kender jo selv følelsen at kigge på den lille smukling der bare ligger der

Ih, er altså bare så spændende at hun skal være storesøster! Det havde hun ikke lige set komme

Håber I har det rigtig godt - alle FIRE!

Kæmpe krammer!

Så lidt søde..

Årh ja, det er den mest fantastiske følelse man kommer til at føle tror jeg  .. og ja, ka stadig tage mig selv i at bare kigge på hende når hun endelig sover .. og så blive helt sentimental .. hahah ... hvor mathias så siger, "ej come on skat, hvorfor tuder du nu, hun sover jo.. hahah.. hvor jeg så bare må svare homoner homoner..

jaa, det bliver vildt spændene, NEEJ det havde hun bestemt ikke hehe.. eller nogle af os

Det har vi helt bestemt sveske..

knus og møs

Anmeld

26. februar 2010

Halbschön

Caroline86 skriver:

har faktisk mærket at mine mavemuskler stadig er der, for første gang i dag! juhuu! Var bange for om de havde forladt mig helt i kampens hede

Nu har jeg efterhånden brugt hele dagen på at kigge på min mave.. I har ret! den er faktisk blevet RET flot allerede

2. tur med barnevognen er det også blevet til i dag - gør hvad jeg kan for at vise maven at den stadig skal bruges

og tusind tak for de søde ord

Velbekomme

Og sikke smukke billeder af den lille prinsesse Laura

Mavemuskler siger du... Dem ejer jeg ikke.. Hehe.. Men jeg begynder til træning igen på onsdag, så kan man vel håbe at der dukker lidt muskler op igen

Synes virkelig det er flot at du allerede er så fin igen... Jeg smed dog også graviditetskiloene rigtig hurtigt igen efter fødslen.. Jeg var bare tyk inden også, så de mange ekstra kilo må jeg så kæmpe med nu

Anmeld

26. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Øh hvor er din mave:O
Gid det var mig der havde fået sådan en flot mave igen.
Men endnu en gang tillykke med datteren. Håber det går rigtig godt med jer alle

Anmeld

26. februar 2010

Becks

Sådan Caro..

Og hvor er Laura bare SMUK.. Endnu engang tillykke med hende

Anmeld

26. februar 2010

Moderator

Tutter skriver:

Sådan Caro..

Og hvor er Laura bare SMUK.. Endnu engang tillykke med hende

tak sveske!

Anmeld

27. februar 2010

mama10

Hvor er din mave bare flot! Nu får jeg også helt lyst til at få pks :-) hehe
må jeg spørge hvor langt dit ar er og hvor sidder det henne ??
Og stort tillykke med din lille pige :-)

Anmeld

27. februar 2010

bette

arrrrghhhhh kan da ik være andet end total grøn af misundelse..

kæft en flot mave. suk

Anmeld

27. februar 2010

Moderator

mama10 skriver:

Hvor er din mave bare flot! Nu får jeg også helt lyst til at få pks :-) hehe
må jeg spørge hvor langt dit ar er og hvor sidder det henne ??
Og stort tillykke med din lille pige :-)

tror arret er ca. 9 cm langt og sidder MEGET langt nede. Det er helt skjult, selv af lavtsiddende trusser, så det er super lækkert. Normalt lægger de det højere, men ham der lavede mit ks lagde det med vilje meget lavt

Må sige jeg tror ikke det er pga. kejsersnittet at mavsen har trukket sig så godt sammen men jeg ved det selvfølgelig ikke...

Knus

Anmeld

2. marts 2010

Kruse90

sikke en stang lækker sild der står der
hehe.
Det var da dejligt hurtigt at den ser så fin ud

Glæder mig tilat komme om besøge jer i næste uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.