40+0 ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

ihh hvor er I søde...

var slet ikke en "jeg vil have ros" tråd.. bare en "jeg er et fjollehoved" tråd

Men det er da virkelig dejligt med alle de rosende ord når man føler hele ens mave er lavet af flødeskum "blæver blæver"

FJOLLEHOVED!!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

Sisley

Hold da op - ja tillykke med mavsen (skal vi ikke bytte; jeg er vildt træt af min store mave idag?)

Hvordan ser "snittet" ud - er det helet pænt op allerede eller...?

Sisley 

Anmeld

26. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sisley skriver:

Hold da op - ja tillykke med mavsen (skal vi ikke bytte; jeg er vildt træt af min store mave idag?)

Hvordan ser "snittet" ud - er det helet pænt op allerede eller...?

Sisley 

det ser rigtig pænt ud.. er ikke helet fuldstændig endnu (naturligt nok), men det hele smadder fint.

Jeg er syet da jeg ikke kan tåle de der hæfteklammer de normalt bruger på Skejby, så det hjælper nok også. Snittet er lagt så lavt at det ikke vil være "tilladt" at lægge det på nettet

Anmeld

26. februar 2010

Sisley

Caroline86 skriver:

det ser rigtig pænt ud.. er ikke helet fuldstændig endnu (naturligt nok), men det hele smadder fint.

Jeg er syet da jeg ikke kan tåle de der hæfteklammer de normalt bruger på Skejby, så det hjælper nok også. Snittet er lagt så lavt at det ikke vil være "tilladt" at lægge det på nettet

Hehe OK! Jeg "frygter" selv lidt at skulle snittes og sys, men det er mest fordi jeg danner nogle frygtelig grimme ar!

Og hvordan er det så at være mor lige pludselig? Er det så stor en omvæltning som alle taler om?

Anmeld

26. februar 2010

Moderator

Sisley skriver:

Hehe OK! Jeg "frygter" selv lidt at skulle snittes og sys, men det er mest fordi jeg danner nogle frygtelig grimme ar!

Og hvordan er det så at være mor lige pludselig? Er det så stor en omvæltning som alle taler om?

det er lige præcis derfor jeg blev syet - fordi jeg er keloid danner!

Bed dem om at sy dig intracutant (ved ikke hvordan det staves). Enten med resorberbar tråd eller med nylon

Det er en kæmpe omvæltning, men en skøn én! Ville ikke gøre det om hvis jeg kunne Bare det at sidde og kigge på det lille vidunder mens de sover Jeg kan blive helt rørt bare af at tænke på hendes dejlige lille ansigt når der kommer et smil (ubevidst eller ej, det ER et smil ), hun kigger rundt og udforsker verden eller bare når hun så tillidsfuldt putter sig ind til én når man sidder med hende!

GLÆD dig!!!!

Anmeld

26. februar 2010

Loa

Caroline86 skriver:

det er lige præcis derfor jeg blev syet - fordi jeg er keloid danner!

Bed dem om at sy dig intracutant (ved ikke hvordan det staves). Enten med resorberbar tråd eller med nylon

Det er en kæmpe omvæltning, men en skøn én! Ville ikke gøre det om hvis jeg kunne Bare det at sidde og kigge på det lille vidunder mens de sover Jeg kan blive helt rørt bare af at tænke på hendes dejlige lille ansigt når der kommer et smil (ubevidst eller ej, det ER et smil ), hun kigger rundt og udforsker verden eller bare når hun så tillidsfuldt putter sig ind til én når man sidder med hende!

GLÆD dig!!!!

Årh... Blev helt rørt da jeg læste dette indlæg...... Glæder mig....

(Ville egentlig bare have kommenteret at maven så godt ud, men så skulle du lige skrive sådan en tåreperser)

Anmeld

26. februar 2010

Tulle28

Loa skriver:

Årh... Blev helt rørt da jeg læste dette indlæg...... Glæder mig....

(Ville egentlig bare have kommenteret at maven så godt ud, men så skulle du lige skrive sådan en tåreperser)

Ja også mig Du er sgu sød Caroline!

Anmeld

26. februar 2010

Halbschön

Caroline86 skriver:

ihh hvor er I søde...

var slet ikke en "jeg vil have ros" tråd.. bare en "jeg er et fjollehoved" tråd

Men det er da virkelig dejligt med alle de rosende ord når man føler hele ens mave er lavet af flødeskum "blæver blæver"

Super lækker terminsmave

ja sådan ser min mave sq ikke ud her 4 mdr efter.. slet ikke.. puuuh og ser ikke ud til der er meget blæver blæver der

Anmeld

26. februar 2010

Moderator

Renée88 skriver:

Super lækker terminsmave

ja sådan ser min mave sq ikke ud her 4 mdr efter.. slet ikke.. puuuh og ser ikke ud til der er meget blæver blæver der

har faktisk mærket at mine mavemuskler stadig er der, for første gang i dag! juhuu! Var bange for om de havde forladt mig helt i kampens hede

Nu har jeg efterhånden brugt hele dagen på at kigge på min mave.. I har ret! den er faktisk blevet RET flot allerede

2. tur med barnevognen er det også blevet til i dag - gør hvad jeg kan for at vise maven at den stadig skal bruges

og tusind tak for de søde ord

Anmeld

26. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Hold da op caroline .. ja det er der ikke mange der kan prale af på terminsdatoen

den er da bare sunket så flot ind, og neeej det ser slet ikke ud til du har noget blæver overhoved .. super flot mave..

og ja, det du skrev omkring laura og være moar.. fælde jeg også lige en tåre ( de skide hormoner, tuder hele tiden) .. hehe

mange knus til dig søde.. og din smukke datter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.