NikitasMoar skriver:
nu har jeg ikke været den største bruger af denne mødregruppe, men det er faktisk noget jeg vil gøre et forsøg på at gøre mere ud af for fremtiden, var så lige inde og kigge på vores gruppes side, og vi er faktisk 17 sider med mennesker, at der selvfølgelig skal trækkes en del fra som ikke bruger siden eller som meldte sig ind fra starten og så ikke har brugt den siden, men som jeg kunne se det i går, var der godt nok mange som var på baby så sent som i går som tilhørte denne gruppe..
Så bare en lille opfordring til alle dem der sidder derude og ikke deltager i denne gruppe, uanset årsagen, så syntes jeg de skal føle sig velkomne til at skrive hvad de nu lyster..
(troede faktisk indtil i går at vi var omkring 10-15 mennesker (incl de to der er smuttet) i denne gruppe, lidt pinligt
må jeg indrømme)
Knuz fra Jane og Nikita, der i dagens anledning hygger sig med Askepot
Rigtig dejligt hvis du har lyst til at bruge mødregruppen mere, det synes jeg ville være skønt

. Jeg synes dog bestemt kun man skal gøre det hvis det er noget man føler for, vi er jo alle forskellige og har forskellige behov.
Jeg selv er nok mere til mødregruppen end ordet er frit, så kan sagtens følge hvis man er mere til det ene end det andet

.
Ja der er rigtig mange i gruppen, men vi har kun været 10 stykker der bruger den en gang imellem og synes bestemt også at man bare skal gøre det man føler og har behov for

Nå det blev lidt rodet.. har en lille dreng der sidder og kommer hans kaj bamse op i hovedet på mig hele tiden, så nu vil jeg lege lidt med ham.
Anmeld