(februar) ihh altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.177 visninger
19 svar
0 synes godt om
26. februar 2010

Misjelle

Hvor er det bare ærgeligt at folk forsvinder fra vores mødregruppe. Vi jo ikke dem der flest af i forvejen

Er rigtig glad for at have et sted, hvor jeg lige kan få luft eller få spurgt om evt. bekymringer og spørgsmål. Kan da godt mærke at mit behov ikke er lige så stort som det har været, men i jo skønne at have i baghånden

Ved slet ikke hvad jeg vil med det her indlæg, bliver bare lidt ærgelig

Ha' en skøn dag piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

Moar'en

Jeg er helt enig, synes det er en skam folk forsvinder herfra. Ikke fordi man skriver så meget, men det er altid hyggeligt når nogen skriver en lille opdatering om deres børn med billeder og det hele, så man rigtig kan se hvordan det går, vi har jo kendt hinanden det sidste år nu. Men så må vi andre jo prøve at bevare det der er tilbage af os

Anmeld

26. februar 2010

Muffinmus

Jamen tror da folk er herinde, men der skrives bare ikke så mange indlæg...

Kunne godt skrive hver gang Tor gør noget nyt og hvor dejlig hun er osv osv...og min søn i øvrigt. Men det gider folk jo altså bare ikke rigtig læse om hele tiden. Kan også skrive hvor irriterende det er hun er så tynd og ikke atger på..men også det bliver trættende i længden..

Eller hvor træt jeg er af vinter og hvor meget jeg glæder mig til sommeren

Kan skrive mange ting, men det er jo i virkeligheden de færreste der gider læse om det.

Anmeld

26. februar 2010

Mira0911

Trist det skal ende sådan....

Jeg er heller ikke så aktiv herinde i gruppen...

Det kommer sådan i perioder...

Er mest på ORF....

Anmeld

26. februar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg synes også, at det er rigtig ærgeligt  Jeg render dog ikke så langt. Jeg synes, at det er hyggeligt lige, at gå ind og se om der er sket noget nyt og komme med en kommentar eller to

Ha en fantastisk dag.

Kærlig hilsen

Katja

Anmeld

26. februar 2010

Misjelle

MariaE skriver:

Jamen tror da folk er herinde, men der skrives bare ikke så mange indlæg...

Kunne godt skrive hver gang Tor gør noget nyt og hvor dejlig hun er osv osv...og min søn i øvrigt. Men det gider folk jo altså bare ikke rigtig læse om hele tiden. Kan også skrive hvor irriterende det er hun er så tynd og ikke atger på..men også det bliver trættende i længden..

Eller hvor træt jeg er af vinter og hvor meget jeg glæder mig til sommeren

Kan skrive mange ting, men det er jo i virkeligheden de færreste der gider læse om det.

Vil bare lige sige at jeg elsker at høre om hvordan det går hos jer allesammen. Synes det er så hyggeligt også selvom der ikke sker det helt store

Det var mest møntet på at der er to fra gruppen der har valgt helt at forlade siden. At indlæggene bliver lidt færer er nok meget naturligt, eftersom vi alle efterhånden er inde i nogle gode rytmer og har fået en hverdag op at køre.

Det var heller ikke for at gøre et stort nummer ud af det, bare ligesom for at gøre opmærksom på at jeg stadig er glad for at være her og selvom jeg ikke skriver så tit, så synes jeg stadig det er rart at vi har muligheden for at bruge hinanden

Anmeld

26. februar 2010

Mira0911

Misjelle skriver:

Vil bare lige sige at jeg elsker at høre om hvordan det går hos jer allesammen. Synes det er så hyggeligt også selvom der ikke sker det helt store

Det var mest møntet på at der er to fra gruppen der har valgt helt at forlade siden. At indlæggene bliver lidt færer er nok meget naturligt, eftersom vi alle efterhånden er inde i nogle gode rytmer og har fået en hverdag op at køre.

Det var heller ikke for at gøre et stort nummer ud af det, bare ligesom for at gøre opmærksom på at jeg stadig er glad for at være her og selvom jeg ikke skriver så tit, så synes jeg stadig det er rart at vi har muligheden for at bruge hinanden

Synes også det er ærgeligt at de er smuttet... Det er bare sådan sket lige pludselig....

Anmeld

26. februar 2010

N&J

Misjelle skriver:

nu har jeg ikke været den største bruger af denne mødregruppe, men det er faktisk noget jeg vil gøre et forsøg på at gøre mere ud af for fremtiden, var så lige inde og kigge på vores gruppes side, og vi er faktisk 17 sider med mennesker, at der selvfølgelig skal trækkes en del fra som ikke bruger siden eller som meldte sig ind fra starten og så ikke har brugt den siden, men som jeg kunne se det i går, var der godt nok mange som var på baby så sent som i går som tilhørte denne gruppe.. 

Så bare en lille opfordring til alle dem der sidder derude og ikke deltager i denne gruppe, uanset årsagen, så syntes jeg de skal føle sig velkomne til at skrive hvad de nu lyster.. 

(troede faktisk indtil i går at vi var omkring 10-15 mennesker (incl de to der er smuttet) i denne gruppe, lidt pinligt må jeg indrømme)

Knuz fra Jane og Nikita, der i dagens anledning hygger sig med Askepot

Anmeld

27. februar 2010

MoarLK

Lotus og jeg er her stadigvæk - har bare ikke været så aktiv den seneste stykke tid.

Har haft lidt travlt med arbejdet, og som I andre skriver, så er det jo begrænset hvad man kan fortælle om hele tiden.

Lotus er blevet 1 år gammelt og er en høj og slank pige. Hun går nu, og er over alt i huset 

Vi har haft meget sygdom siden hun startede i dagpleje, så det har også været derfor, at jeg ikke har haft så meget tid til, at sidde på nettet og skrive til jer andre dejlige mennesker.

Vil prøve at være mere aktiv herinde igen, men nu starter jeg nyt arbejde på mandag, så må vi se om jeg overhovedet orker at tænde for computeren når jeg kommer hjem. 

Nu vil jeg gøre klar til at smutte til frisøren og få ordnet mit hår, så jeg ser bare nogenlunde ud til på mandag...God weekend

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. februar 2010

Diana...

Jeg er her stadig jeg er bare lidt mere ano og vil nok mest holde til her inde. Havde lige brug for en tænke pause og det var nemmest hvis jeg ikke kunne logge på men jeg er her endnu. 

Knus Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.