Så har Elias fået dræn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

252 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. maj 2008

Anja

Det gik super fint, han var bare SÅ dygtig. Han pev end ikke over, at vi først havde tid kl 9.30 og han skulle faste - han så faktisk Morgenhår i næsten 1½ time inde i vores seng, da vi træk den med at stå op så længe som muligt, han vågner jo 06.15, så det var mange timer uden mad og drikke :-o

Efter vi er kommet hjem har han sovet ½ time, spist noget mad, leget og været glad, så det kunne ikke gå bedre. :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2008

ivfmarie

puha, det var dog dejligt! Var det ikke mega grænseoverskridende at skulle se ham falde i søvn med narkosen? Da der var snak om dræn til Malte tudede jeg bare ved tanken om at skulle se den lille livløse krop blive kørt væk! :'( nå - men det gik jo godt! Og så er det spændende at se om han bliver gode "gamle" glade Elias igen... Marie

Anmeld

20. maj 2008

Ny mor

Dejligt Anja, at det gik så fint - nu kan i ånde lettet op og håbe han snart er sig selv igen :)
Birgitte

Anmeld

20. maj 2008

Anja

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] puha, det var dog dejligt! Var det ikke mega grænseoverskridende at skulle se ham falde i søvn med narkosen? Da der var snak om dræn til Malte tudede jeg bare ved tanken om at skulle se den lille livløse krop blive kørt væk! :'( Ja, det var ikke så rart at se ham falde hen i narkosen, men har jo oplevet det et par gange med Jonas allerede, hvilket jeg tror hjalp mig meget. Faktisk var det pludselig min mand der var totalt "høne-far" :P Han fik lidt tårer i øjnene lige inden vi blev kaldt ind for - " han er jo så lille". Det var lidt sødt, men han er altså også blevet mobbet lidt, for han er altid lidt efter mig, når jeg er hønemor overfor drengene :D

Anmeld

20. maj 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]Anja skriver:[/småt][/f] Ja, det var ikke så rart at se ham falde hen i narkosen, men har jo oplevet det et par gange med Jonas allerede, hvilket jeg tror hjalp mig meget. Faktisk var det pludselig min mand der var totalt "høne-far" :P Han fik lidt tårer i øjnene lige inden vi blev kaldt ind for - " han er jo så lille". Det var lidt sødt, men han er altså også blevet mobbet lidt, for han er altid lidt efter mig, når jeg er hønemor overfor drengene :D [/citat] og nu tuder jeg så lidt... :'(

Anmeld

20. maj 2008

Siber

Velkommen i dræn klubben!

hvor dejligt at det gik godt!
Her går det fortsat godt, og vi kan mærke en markant ændring, til det bedre!

Nu skal vi til tjek igen på torsdag, håber virkelig at alt er ok!
knus siber og Johanna med dræn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.