hvad gør i..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2010

ivfmarie

Jag laver altid "sund og rigtig" mad. Jeg kan slet ikke få mig til at sige værsgo hvis ikke der er mindst to slags grøntsager. Det er selvfølgelig godt med sundt mad - men det var da noget nemmere hvis jeg bare lige kunne "få mig til at nøjes" med pølser og pasta, eller pizza eller andet nemt.

Når jeg virkelig er i tidsnød (eller nærmere i pengenød) så kan jeg finde på at lave havregrød - med det er jo heller ikke ligefrem usundt - og ungerne eeelsker det!?

Øhhh.. hvad var spørgsmålet?

Jo, jeg laver altid et "helt" måltid - også selvom det kun er mig og ungerne der spiser det.

Marie - der dog har lusket sig til en omgang pizzasnegle idag, MEN med en stor salat , fuldkornspasta og gnavegrønt til!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Muffinmus

vi laver også mad til fryseren...lasagne, risretter, bolognese osv. Så vi har næsten altid noget der kan tøes op til ungerne de dage vi er dovne eller vi skal have lidt voksen mad

Anmeld

26. februar 2010

Kaufie

Jeg ville sikkert køre rugbrøds temaet - eller en gang havregrød.

I min barndom fik vi også rugbrød til aften ca en gang om ugen - og med agurke- og gulerodsstænger til, så synes jeg det er et ok måltid - omend lidt kedeligt. Men tilgengæld er jeg sikker på at William vil spise med.

Anmeld

26. februar 2010

Anja

Uha, må indrømme, at her står den på rugbrød til aftensmad, når manden ikke er hjemme. MEN altid med friske grøntstænger (peberfrugt, agurk, gulerod) som tilbehør

Anmeld

26. februar 2010

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Vi er alene hver tirsdag, og det er stort set altid rugbrød vi får, hvis vi ikke lige har rester, der kan lunes eller tager op til min gamle morfar, som gladeligt laver varm mad til os - gider ikke lave mad, eller magter det ikke og slet ikke pt., hvor maven fylder, bækkenet plager og jeg bare generelt er i minus overskud. Regner ikke med, at det bliver stort bedre lige efter jeg har født - så er det nok bare ren overlevelse med to unger

Men synes nu også at rugbrød med diverse gnavegrønt og godt pålæg er fint nok - det fik vi også selv jævnligt derhjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.