hvad gør i..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. februar 2010

bette

når i er alene hjemme med ungen... og skal lave mad??

orker i at lave det store mad show når det nu alligevel kun er jer selv der skal spise det.. mens en "fugl" spiser med..

jeg ORKER det ikke.. og jeg GIDER IKKE.. synes det er så råddent..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Joan ( Smallie )

Jo men nu er du jo også gravid ven

Øhh den uge hvor chr først er hjemme plejer der at være en dag med rugbrød og så er der tit en dag med ægge kage ellers rester fra fryseren. Idag har den stået på boller i karry for det er nemt at holde varmt den ½ time til chr kommer hjem.

Men ja vi får varmt mad selv om jeg ikke syntes det er så fedt at står alene med de 2 unger og skal have lavet mad.

Joan

Anmeld

25. februar 2010

bette

ville du også stå og lave varm mad hvis manden ikke skulle spise med?

Anmeld

25. februar 2010

BK

Laver pasta og pølser... Det er nemt og let...

Anmeld

25. februar 2010

Joan ( Smallie )

bette skriver:

ville du også stå og lave varm mad hvis manden ikke skulle spise med?

Hmmm ja det ville jeg jo nok. Men ærligt så er det nok mest for Annes skyld for hun er vild med varm mad og spiser ret godt af det. Nogen gange spiser Niels ret godt men tit gider han ikke rigtig røre det.

Men ven kig på din fon og fortæl mig hvad du syntes om det forslag

Anmeld

25. februar 2010

bette

Joan ( Smallie ) skriver:

Hmmm ja det ville jeg jo nok. Men ærligt så er det nok mest for Annes skyld for hun er vild med varm mad og spiser ret godt af det. Nogen gange spiser Niels ret godt men tit gider han ikke rigtig røre det.

Men ven kig på din fon og fortæl mig hvad du syntes om det forslag

havde glemt den i mine bukser på badeværelset fra da mikkel og mig var i bad.. lige efter vi tog os en dans.. lol

Anmeld

25. februar 2010

Lise

Det er heldigvis sjældent at jeg er alene om at spise med Simon, men jeg ville finde noget i fryseren. Hver gang vi har bare en lille portion til overs fra vores aftensmad, fryser vi det ned i portionsstørrelser, som er lige til at tage op og smide i microen. Boller i karry, stroganoff, lasagne, kødsauce etc. - og så bare koge nogle ris eller lignende til. Det er dejlig nemt

Anmeld

25. februar 2010

bette

Lise skriver:

Det er heldigvis sjældent at jeg er alene om at spise med Simon, men jeg ville finde noget i fryseren. Hver gang vi har bare en lille portion til overs fra vores aftensmad, fryser vi det ned i portionsstørrelser, som er lige til at tage op og smide i microen. Boller i karry, stroganoff, lasagne, kødsauce etc. - og så bare koge nogle ris eller lignende til. Det er dejlig nemt

hmm må vist hellere få skaffet os en microovn igen..

den vi havde brændte af da steffen var lækkersulten efter popkorn.. så gik der sku ild í pisset.

Anmeld

25. februar 2010

Lise

Ellers ville jeg lave risengrød, som både Simon og jeg elsker  

Anmeld

25. februar 2010

Siber

ja vi laver mad selv om det ikke altid bliver spist. Jeg tænker at Johanna skal have det tilbudt (også det hun ikke kan lide) hver gang. men vi er altså også på restemad eller nem mad hvis vi er alene. Men mad på bordet det kommer der!

Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.