ja, jeg er lige lidt forvirret....
i sidste uge fik jeg et brev om at Mille kan overflyttes til K. som er den dagplejer vi har ønsket... d. 11.08. I går ringede jeg og sagde JA tak, og det blev skrevet ned at Mille skulle starte d. 11.08 hos K.
Jeg har så lige skrevet med hende (K.), og se lige hvad hun skriver:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hmm.. det forstår jeg da ikke, jeg har da fylt hus??? pt har jeg 5, emma starter børnehave til august men da får jeg da simon i stedet for hende?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
så jeg er da spændt på, om kommunen, så evt har planer om at et af hendes andre børn også skal i BH....(?)
Jeg er bare SÅ glad for at Mille har fået plads hos K. og håber virkeligt at det er rigtig nok, det kommunen har sagt til mig...
Meget mystisk... men vores kommune har faktisk ret meget rod, efter de blev lagt sammen... ( NY KALUNDBORG kommune)
Hov ved ikke lige hvorfor den siger at jeg er anonym... jeg er altså Helle (Bamseboet)
Anmeld