DP-Rod ???? hva nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

274 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. maj 2008

Anonym trådstarter

ja, jeg er lige lidt forvirret....

i sidste uge fik jeg et brev om at Mille kan overflyttes til K. som er den dagplejer vi har ønsket... d. 11.08. I går ringede jeg og sagde JA tak, og det blev skrevet ned at Mille skulle starte d. 11.08 hos K.

Jeg har så lige skrevet med hende (K.), og se lige hvad hun skriver:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hmm.. det forstår jeg da ikke, jeg har da fylt hus??? pt har jeg 5, emma starter børnehave til august men da får jeg da simon i stedet for hende?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

så jeg er da spændt på, om kommunen, så evt har planer om at et af hendes andre børn også skal i BH....(?)

Jeg er bare SÅ glad for at Mille har fået plads hos K. og håber virkeligt at det er rigtig nok, det kommunen har sagt til mig...

Meget mystisk... men vores kommune har faktisk ret meget rod, efter de blev lagt sammen... ( NY KALUNDBORG kommune)

Hov ved ikke lige hvorfor den siger at jeg er anonym... jeg er altså Helle (Bamseboet)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2008

Loggidut

sjovt nok sagde min dpér da jeg ringede for at høre om et gæstebesøg, at hun ikke anede at hun skulle have nyt barn, de sølle dpére får jo intet af vide, jo men altid som de sidste...det er sgu ikke fair.

jeg krydser fingre for at pladsen er jeres og alt er ok.

knus fra sloggi....som havde regnet ud hvem du var 8D hæ hæ

Anmeld

20. maj 2008

linemus

Har du prøvet at ringe til pladsanvisningen igen? Det er da grimt, hvis de har lavet fejl og I så først får det at vide langt senere.

Knus Line - der krydser fingre

Anmeld

20. maj 2008

Anonym trådstarter

nej jeg har ikke ringet til dem igen...
men vi skal snart hen til møde med den dper, Mille skal starte hos først (0106 til 1108), så der vil jeg høre, om hvad der skal ske...;)

Anmeld

20. maj 2008

Rasmine

Det ik mig, Mille går i BH.
;)

He he, bor heller ikke i Kalundborg, er det ikke der Gåsetårnet er?

Anmeld

20. maj 2008

Rasmine

Ha ha, Bamsebo, så lige hvad du skrev. Underligt den vil ha' du er ano. Håber sgu I får den plads, som de andre siger, så ring til pladsanvisn. Så får du nok lidt ro indeni.

Anmeld

20. maj 2008

Anonym trådstarter

Mebach skriver:

Det ik mig, Mille går i BH.
;)

He he, bor heller ikke i Kalundborg, er det ikke der Gåsetårnet er?

LOL nej det er i VORDIN-borg :))

Jeg ved som sagt ikke hvad der skete, men jeg er jo Bamseboet, og ikke anonym :D

Anmeld

20. maj 2008

Mikkelmusen

Filuca skal jo starte d. 1/6 og i telefonen fik jeg afvide at de ville sende en bekræftelse på at hun skal starte, og sende brev til DP og så ville hun kontakte mig med henblik på at komme og besøge DP. Så det håber jeg da hun gør. Nu blir jeg da helt nervøs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.