Uh uh så spændende en dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. maj 2008

Nadi

Ja der sker jo så meget idag. Oliver er blevet afleveret hos DP'en og skal være der selv. Jeg er bare [k]så[/k] tryg ved at han er der! Imorge skal de i legestue og det er faktisk bare rundt om hjørnet fra hvor vi bor, så det er jo bare lækkert. Nå men foruden at min dreng nu er blevet stor, så er det jo idag jeg skal tattooes :D :( Er bare så spændt, men nu er det også ved at være på tide at den skal laves. Fik nemlig penge af min onkel til en tattoo da jeg var 18!! I aften skal vi hjem til mine forældre og fejre at morfar har fødselsdag på torsdag :) I andre må have en super dejlig dag! -Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2008

Rasmine

Tak, ilm. Dejligt I er glade for Dp'en. Hvor er det nu I bor? (hvem er DP'en) Kan du godt få tiden til at gå, nu hvor han ikke er hjemme? :P

Anmeld

20. maj 2008

Rasmine

Ps: hvornår skal du starte på job?

Anmeld

20. maj 2008

Nadi

Hvor er det nu I bor? (hvem er DP'en) [grøn]På Falkevej. Vores DP hedder Lone Jespersen, hun bor på Fanøvej.[/grøn] Kan du godt få tiden til at gå, nu hvor han ikke er hjemme? [grøn]Ja for min mand går også hjemme. Han skal først starte på sit ny job den 2. juni. Og så skal vi bare have orden på lejligheden, den vælter jo når der er en baby døgnet rundt 8D[/grøn] Hvornår skal du starte på job? [grøn]Det skal jeg den 26. maj.[/grøn]

Anmeld

20. maj 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] Hvor er det nu I bor? (hvem er DP'en) [grøn]På Falkevej. Vores DP hedder Lone Jespersen, hun bor på Fanøvej.[/grøn] Kan du godt få tiden til at gå, nu hvor han ikke er hjemme? [grøn]Ja for min mand går også hjemme. Han skal først starte på sit ny job den 2. juni. Og så skal vi bare have orden på lejligheden, den vælter jo når der er en baby døgnet rundt 8D[/grøn] Hvornår skal du starte på job? [grøn]Det skal jeg den 26. maj.[/grøn][/citat] Nåe.. Det bare fordi Mille havde en dp'er, som også boede derude, i pipkvarteret, Eva hed hun. Ku være lidt sjovt hvis det var den samme. Er spændt på at høre om din jobstart. Der hvor jeg var i praktik, for over 1 år siden, boede der en gut, som siden er flyttet derud hvor du skal jobbe.

Anmeld

20. maj 2008

ka li ja

uhhh det blir spændende ja med begge dele. men er sikker på ollie har det godt.

du skal huske at sætte billeder ind af tussen med det samme!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.