Fødsler og situationerne er vidt forskellige, så den ene af jer herinde kan godt have en super fantastisk oplevelse på Hvidovre, hvorimod en anden godt kan have en dårlig oplevelse!
Det kan man ikke stille nogen garanti for desværre, det kommer også an på bemandingen lige præcis den dag man skal føde, hvis der er overbemanding/sygdom, så er de pressede og så er servicen måske ikke som den ville have været, hvis det havde været en "normal" dag... Hvis i ikke sætter jeres forventninger op så bliver i ikke skuffet, for hvorfor var det ikke lige netop jer, der skulle have den gode oplevelse?
Det eneste i kan betrygge jer med på forhånd er, at de har ekspertisen, så skulle noget gå galt, så er i det helt rigtige sted. Min mands onkel er overlæge og styrer neonatalafdelingen derude, så al den fornødne hjælp er lige ved hånden.
Jeg blev selv anbefalet at føde på Hvidovre af ham første gang, og ikke mindst af vores gode vennepar, der selv har født derude og haft en fantastisk oplevelse! Min situation var bare ikke så fantastisk, det endte i kejsersnit, overbemanding på afdelingen, sygdom hos personalet m.m. Men det skal siges, at de på fødselsgangen var helt igennem fantastiske og søde! Opvågningen- samt barselsgangen var en helt anden snak!
Så denne gang foregår det i nye omgivelser på Gentofte, hvilket jeg glæder mig til at prøve!
Men for guds skyld - sæt jer ikke op til noget det ikke bliver, holder i forventningerne på jorden (uanset hvor i skal føde, hvilket sygehus m.m) så bliver det garanteret den mest fantastiske oplevelse i jeres liv
God fornøjelse til jer alle med ønsket om en god fødsel/oplevelse.
Knus Tanja
Anmeld