Er jeg den eneste????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2010

qp

CarinaSD skriver:

Hvor har du fundet den sidste kjole henne??

Hvorfor?  hehehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

CarinaSB

var bare nysgerrig om der var andre fede kjoler .. og bare rolig hugger ikk din ;)

Anmeld

26. februar 2010

N&J

qp skriver:

Hehe... ejh tro mig, jeg skal ikke giftes - men kan dog godt li, at se på flotte kjoler

Har forresten fundet en fast barnepige - en pæd medhjælper fra vuggestuen som nu er begyndt, at læsr... det såååååååååh fedt!! Så nu skal jeg til koncert mandag og så skal jeg skrive opgave - derefter skal jeg da helt sikkert ud, at fyre den af!!!

Jamen jeg er da slet ikke misundelig, hverken på det eller din statusbesked... min datter sov så indtil kl. 23.35 i dag i sin egen seng, og så vågnede hun og ville over til mor.. yeah.. og så fik hun lige et lille mys kl. 1 min over 00.00 - så bliver hun jo et år..  

Jeg vil nu gerne giftes, hele molivitten, men vil have et bryllup med sumodragter og andre sjove ting.. hehe tosset mig, beachwedding og så aktivitetsreseption

Anmeld

30. maj 2010

maj2011

N&J skriver:

Nå men nu vil jeg så vise jer hvad jeg faldt for..

http://www.dhgate.com/2010-89-new-sexy-w-ding-dresses-prom-gown/p-ff8080811ed3f30b011ee51116cf4df1.html#0 

Den er da også super flot... lige min stil også.

jeg har godt nok en mand, men ikke et frieri omkring hjørnet, jeg må da også indrømme at jeg tit er på trendsales for at kigge på brude kjoler :-)

det er jo svært at lade være når vi nu går med drømmen...

klem

Anmeld

30. maj 2010

Risen

uhh ha .. Jo jeg har fundet en som ligner LIDT det jeg gerne vil have.. ( Har gemt billedet godt og grundigt fra kæresten i en mappe som er svær at finde .. ) hehe ! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. maj 2010

Pige2009

Jeg er nok lidt sær, for jeg synes slet ikke, jeg har lyst til det helt store, hvis jeg nogensinde skal giftes Måske det har noget at gøre med at jeg skulle have været gift med det helt store arrangement sidste år

Knus Linda

Anmeld

31. maj 2010

N&J

Risen skriver:

uhh ha .. Jo jeg har fundet en som ligner LIDT det jeg gerne vil have.. ( Har gemt billedet godt og grundigt fra kæresten i en mappe som er svær at finde .. ) hehe ! 

ja, det bliver man nødt til.. så han ikke føler sig presset, og de kan ikke forstå hvordan man såå hurtigt kan finde diverse ting/ideer til bryllup frem... hehehe

Anmeld

31. maj 2010

N&J

Baagøe skriver:

Jeg er nok lidt sær, for jeg synes slet ikke, jeg har lyst til det helt store, hvis jeg nogensinde skal giftes Måske det har noget at gøre med at jeg skulle have været gift med det helt store arrangement sidste år

Knus Linda

Hov der er da vist noget der er gået min næse helt forbi... med Lauras far eller ??? jeg er lidt forvirret.. 

Anmeld

31. maj 2010

Risen

N&J skriver:

ja, det bliver man nødt til.. så han ikke føler sig presset, og de kan ikke forstå hvordan man såå hurtigt kan finde diverse ting/ideer til bryllup frem... hehehe

hehehe jaaa det er jo lige det.. Men ved du hvad?! .. 

Kæresten og jeg var en tur i Fields , så gik vi forbi en smykkeforretning og så sagde han " Kom lige med herind" .. Tænkte sådan lidt, hva øhh skal vi lige her?.. Så ville han fandme kigge på forlovelsesringe.. UHUH .. Er så spændt.. Har fødselsdag her den 13/06 så tænker han måske ville smide spørgsmålet der ? Eller måske til barnedåben ?.. Hvem ved.. 

Anmeld

31. maj 2010

line melias mor

CarinaSD skriver:

Hvor har du fundet den sidste kjole henne??

den er jeg også helt vild med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.