Er jeg den eneste????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.333 visninger
22 svar
0 synes godt om
25. februar 2010

N&J

Ja, en gammel veninde skal så giftes, en fra klassen skal giftes og ja min søster er jo også gift, så en dag pludselig finder jeg mig selv inde på en side med bryllupskjoler.. og så blev der ellers søgt til den store guldmedalje til tros for at jeg hverken skal giftes eller har en potentiel mand, er jeg virkelig den eneste der er KOMMET TIL at surfe rundt efter sådan noget selvom det ikke er aktuelt lige nu og her..

Knuz fra Jane

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

N&J

25. februar 2010

Mutti2B

Nej, det er du bestemt ikke

Anmeld

25. februar 2010

AWO

Uh, det kender jeg godt! Det kommer jeg vist til, hver gang nogen i omgangskredsen skal giftes...

Og jeg gør det, selvom det er mig selv, der har sat til kæresten, at vi ikke lige skal giftes det næste år eller to! Men man må jo godt drømme alligevel..

Og sikke en fin kjole, i øvrigt! Den kan jeg godt forstå, du er faldet for.  

Anmeld

25. februar 2010

qp

Næææ det er sgu da en prinsesseting sådan noget - men for mit vedkommende handler det nok mere om øjeblikket, romantikken og det, at føle sig som en prinsesse.

Vil gerne giftes og skilles igen indenfor samme døgn!! Og hvis det var, så skulle det være en af disse kjoler...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. februar 2010

N&J

Mutti2B skriver:

Nej, det er du bestemt ikke

Dejligt utroligt hvad man kan finde på af overspringshandlinger.. 

Anmeld

25. februar 2010

N&J

Anke skriver:

Uh, det kender jeg godt! Det kommer jeg vist til, hver gang nogen i omgangskredsen skal giftes...

Og jeg gør det, selvom det er mig selv, der har sat til kæresten, at vi ikke lige skal giftes det næste år eller to! Men man må jo godt drømme alligevel..

Og sikke en fin kjole, i øvrigt! Den kan jeg godt forstå, du er faldet for.  

Det er nemlig rigtig, man må jo godt drømme.. 

Anmeld

25. februar 2010

N&J

qp skriver:

Næææ det er sgu da en prinsesseting sådan noget - men for mit vedkommende handler det nok mere om øjeblikket, romantikken og det, at føle sig som en prinsesse.

Vil gerne giftes og skilles igen indenfor samme døgn!! Og hvis det var, så skulle det være en af disse kjoler...

Ja det er nok en prinsesseting..  du er så tosset Cuz, med den fart jeg har på, så bliver du sku nok gift før mig.. ;O)

Men nogle rigtige fine kjoler, der er noget middelalder over de to første, nok også dem jeg bedst kan lide.. men det er jo en smagssag, jeg vil ligne en græsk gudinde agtig noget og så klæder snittet mig.. ;O)

Anmeld

25. februar 2010

qp

NikitasMoar skriver:

Ja det er nok en prinsesseting..  du er så tosset Cuz, med den fart jeg har på, så bliver du sku nok gift før mig.. ;O)

Men nogle rigtige fine kjoler, der er noget middelalder over de to første, nok også dem jeg bedst kan lide.. men det er jo en smagssag, jeg vil ligne en græsk gudinde agtig noget og så klæder snittet mig.. ;O)

Hehe... ejh tro mig, jeg skal ikke giftes - men kan dog godt li, at se på flotte kjoler

Har forresten fundet en fast barnepige - en pæd medhjælper fra vuggestuen som nu er begyndt, at læsr... det såååååååååh fedt!! Så nu skal jeg til koncert mandag og så skal jeg skrive opgave - derefter skal jeg da helt sikkert ud, at fyre den af!!!

Anmeld

25. februar 2010

CarinaSB

qp skriver:

Hvor har du fundet den sidste kjole henne??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.