[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f]
For så melder jeg hermed mig selv og Stella ind prompte!!
Det var så hendes 4. dag i DPén efter en laaang uge i sommerhus med dumme ører osv.
Ved godt det er lige på grænsen til alt for meget nyt der er sket for hende - hvilket har resulteret i mere klæbende unge (Ja, det var rent faktisk muligt at hun kunne få mere lim på!!)
Allerede da vi træder ind af døren, bryder Stella fuldstændig sammen da hun ser Dpén (Hun er VIRKELIG sød, og jeg er 100% tryg ved hende!.. Altså DPén)
Jeg skynder mig at sige farvel til hende og giver hende videre - Stella skriger mere og mere hjerteskærende mens hun prøver at vride sig ud af armene på hende - Jeg skynder mig væk med tårerne væltende ud af hovedet.
Jeg kunne bare ikke holde det inde - Så pinlig jeg er!
Hun skulle være der fra 930-14.
Falder dog selv til ro da jeg kommer hjem, selvom jeg aldrig har set hende gå så meget amok før.
Regner med at det går over så snart hun har "glemt" mig.
Men da jeg henter hende får jeg at vide at hun har været dybt ulykkelig og utrøstelig hele dagen.
Da hun ser mig begynder hun at græde og klynke mens hun klamrer sig ind til mig!
Og der har hun siddet lige siden nærmest.
Fuck! Jeg har det så dårligt!
Har bare ikke lyst til at aflevere hende igen - IKKE pga. Dpén, men bare fordi det er så skide hamrende hårdt og seriøst føler det som det største svigt jeg kan udsætte hende for!
Sidder nu med tårerne trillende ned af kinderne - Jeg har overhovedet ikke lyst til at være med mere!
Har helt ondt i maven over at jeg skal udsætte hende for turen igen imorgen! - Det stakkels barn!
Ej, undskyld det blev så langt!
Jeg skal bare lige have alle tankerne ud af systemet.[/citat]
tynen???
må jeg lige spørge om noget...for jeg kom til at tænke på min gamle dpér
hvordan forgår afleveringerne...står du i gangen og aflevere hende...trækker du hende selv af tøjet, og putter du selv hende sager i hendes kasse...hvis hun har sådan en...jeg er lidt nysgerrig efter at høre det, for kasper skreg da han var lille når han skulle afleveres...og dengang valgte jeg jo at respektere at det ikke var mit hjem (efter råd fra min søster, som selv var gammel dpér)
jeg valgte at stå i døren og aflevere, valgte at give kaspers sager videre til dpéren, og valgte at give kasper i armene på hende, mens jeg gik hurtigt igen for at undgå brok...og kasper skreg som en vild, og nu mere han skreg, nu hurtigere gik jeg for at undgå balladen...ark...det blev bare ikke bedre...
ikke før min dp bankede hånden i bordet, og hjalp mig til at forstå...hun sagde direkte til mig...hvordan vil du have at drengen skal kunne trives her hos mig, når du ikke selv gør
og jeg fattede nada, indtil hun sagde, hvorfor kommer du ikke ind selv og ligger hans tøj på plads, og hvorfor trækker du ham ikke selv af tøjet o.s.v....
og endte med at sige, når kasper kan mærke du ikke har det godt med at være her...hvordan kan du så tro han kan have det godt?
og den melding forstod jeg...og fra den dato af, der vendte kasper og jeg bøtten...og kasper har fra da af altid elsket hende...og gør det forresten endnu...vi snakker stadig sammen.
måske er det den stella er ude i...måske har hun behov for du bruger 5 minutter ekstra sammen med hende...og måske skal du tage en god snak med din dp´er om det, for det nytter ikke noget at i begge har det dårligt med det!
bare et forslag ven...ved ikke om du kan bruge det, menjeg håber snart at vinden vender for jer :'(
Anmeld