Han tager jo slet ikke på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. maj 2008

Muffinmus

Skal de bare gå helt i stampe når de kravler???
Han har jo kravlet i 3 mdr og på de mdr har han måske taget 400 g på max. Vokset ja, men ikke vægten... Skal de bare sådan gå helt i stå og miste deres baby buttethed??
Har ligner jo en rigtig stor dreng efterhånden:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2008

Sille

Det er det samme her.. Freja har kun taget et halvt kg på siden 8 mdr-besøget.. og sp's svar er at hun er så aktivt et barn.. så tror ikke du skal være bekymret, men ellers ring og spørg din sp.. -sille

Anmeld

20. maj 2008

bette

mikkel har heller ikke taget ret meget på.. så tror det er helt normalt når nu de er så aktive som de er.. de forbrænder jo nærmest det de spiser.. men de får jo næringen...
og jeg putter endda ekstra fedtstof i hans mad og mayonaise på hans mad.. hehe

Anmeld

20. maj 2008

Tut

Jeg var til lægen i går med Noah fordi han heller ikke tager så meget på. Det var bare fordi jeg gerne vil have ham vejet da vi ikke får sp. efter 8 mdr. i min kommune.

Og lægen sagde at jeg ikke skulle være nervøs, da deres aktivitetsniveu jo også er steget nu hvor de kravler.

Noah han tonser rundt hele dagen og han er over alt, så han forbrænder bare det meste han indtager.

Hvor stor er William da?

Anmeld

20. maj 2008

Ny mor

De skal jo ikke mere tage så hurtigt på mere, nu de nærmer sig et år. Grunden til de helst skal være buttede som helt små, er jo de skal have noget at brænde af når de begynder at fyrer rundt ;-) Ja, hvad vejer han?
Birgitte

Anmeld

20. maj 2008

Muffinmus

He he.. Jamen han vejrer vel stadig omkring de 10 kg...det har han gjort i 3 mdr nu. Synes bare han bliver mere og mere slank for hver dag. Han spiser fint og er jo lige så aktiv som altid synes bare det er lidt længe han ikke tager på.
Han er vel 77 cm nu eller sådan noget.
Selv hans elllers så dejlige tykke æble kinder er ved at når et normalt kind niveau....:(
Har heller ikke fået han vejet siden han var 7 1/2 mdr, det var sidste gang SP kom hos os. Vejer ham på vores egen som godt nok ikke er særlig præcis, men jeg kan dog stadig se det nogenlunde.

Anmeld

20. maj 2008

Tut

Prøv at ring til din læge, og spørg om du lige må komme forbi og veje ham..

Hos min læge behøver jeg ikke engang at bestille tid, hun presser mig bare ind, da det jo kun tager 2 minutter.

Så kommer hun jo også med sin mening, om han tager på som han skal - og det er altid meget rart at få lægens ord på at det er ok (synes jeg)

(H)

Anmeld

20. maj 2008

Ny mor

MariaE skriver:

He he.. Jamen han vejrer vel stadig omkring de 10 kg...det har han gjort i 3 mdr nu. Synes bare han bliver mere og mere slank for hver dag. Han spiser fint og er jo lige så aktiv som altid synes bare det er lidt længe han ikke tager på.
Han er vel 77 cm nu eller sådan noget.
Selv hans elllers så dejlige tykke æble kinder er ved at når et normalt kind niveau....:(
Har heller ikke fået han vejet siden han var 7 1/2 mdr, det var sidste gang SP kom hos os. Vejer ham på vores egen som godt nok ikke er særlig præcis, men jeg kan dog stadig se det nogenlunde.

Ej, hvor pudsigt - Marius blev vejet i onsdags og vejede også 10 kg & 77 lang!!!
Han er vel 10 1/2 måned nu.....han havde taget 700 gram på, på 2 måneder.....

Anmeld

20. maj 2008

Tut

Birgitte (ny mor) skriver:

Ej, hvor pudsigt - Marius blev vejet i onsdags og vejede også 10 kg & 77 lang!!!
Han er vel 10 1/2 måned nu.....han havde taget 700 gram på, på 2 måneder.....

Noah blev målt til 9,8 kg. og 80 cm. i går....

De følges da meget godt ad de 3 drenge :D

Anmeld

20. maj 2008

Muffinmus

Ja da:-) de kan godt følges lidt tror jeg... William er dog den ældste, men han har jo en møg alv mor, så hvorfor skulle han blive alt for høj:P:P:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.