Min Pige mave 33+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2010

LRJ

Zette skriver:

Ja det er faktisk lidt forfærdeligt. Min svigermor kan jo ikke lide mig overhovedet, og så kom storebror lige i forkøbet af min kæreste og fortalte at der kom en pige til april, så hun var jo helt forfærdelig. Da Nicolai så fortalte at der også kom en til juni var hendes svar: Hvis Zette kan blive gravid, ja så kan alt jo ske..

TAK TAK 

Jeg er meget usynlig når vi deltager til fødselsdage osv. og kommer ikke når moren kommer, det orker jeg simpelthen ikke. Men i lørdags var vi afsted, og hende som også er gravid hun var så overstadig, gik konstant rundt og viste maven frem - kom og se kom og mærk!

Det er bare slet slet ikke mig. 

Jeg synes det er hyggeligt med Nicolai, men gider ikke dele det med hele verdenen. Har slet ikke skrevet om det på facebook overhovedet! 

Dejligt med hus, jeg har haft mit hus i 2 år. Jeg elsker det. Vi fik bygget terrasse sidste sommer, så har 80 kvm træterrasse med sol på hele dagen... det er SÅ LÆKKERT. Elsker at være ude... der findes ikke noget bedre. Og elsker selvfølgelig også pladsen... den skal du nok blive glad for.

Ej hvor træls søde Er jeg virkelig ked af det på dine vejne :/ det da ikk li den forventning man regner med at få af den kommende Farmor :s

Hader os at folk skal rører ved min mave, DET ER MIN KROP! kæresten må godt, men kan ikk have andre skal røre den

Ej hvor dejligt, så der jo os et sted at sætte barnevognen glæder mig os til sommer, elsker os at være udenfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

smokin

Lone H. skriver:

Ej hvor træls søde Er jeg virkelig ked af det på dine vejne :/ det da ikk li den forventning man regner med at få af den kommende Farmor :s

Hader os at folk skal rører ved min mave, DET ER MIN KROP! kæresten må godt, men kan ikk have andre skal røre den

Ej hvor dejligt, så der jo os et sted at sætte barnevognen glæder mig os til sommer, elsker os at være udenfor

Hun har efterfølgende sagt til nicolai at hun så må prøve at komme ud af det med mig, når nu der kommer en baby. Dream on!

For Malous skyld skal hun nok få samvær, men det er da helt sikkert ikke hende jeg ringer til hvis hun skal passes. 

Hun er iøvrigt ikke særlig god til at være farmor/mormor. Det er en meget påtaget rolle, så de andre børnebørn i familien har automatisk knyttet sig mere til andre medlemmer, og det er hun også hys over.

Nå det var slet ikke det det skulle handle om, det er jo dig og din dejlige mave! Undskyld 

Glæder mig til at se prinsessen.... nu er hun meget velkommen!

Anmeld

25. februar 2010

LRJ

Zette skriver:

Hun har efterfølgende sagt til nicolai at hun så må prøve at komme ud af det med mig, når nu der kommer en baby. Dream on!

For Malous skyld skal hun nok få samvær, men det er da helt sikkert ikke hende jeg ringer til hvis hun skal passes. 

Hun er iøvrigt ikke særlig god til at være farmor/mormor. Det er en meget påtaget rolle, så de andre børnebørn i familien har automatisk knyttet sig mere til andre medlemmer, og det er hun også hys over.

Nå det var slet ikke det det skulle handle om, det er jo dig og din dejlige mave! Undskyld 

Glæder mig til at se prinsessen.... nu er hun meget velkommen!

ej puha en "farmor"

Men det er helt iorden lytter gerne på det

Men hun er os velkommen helt nu men venter li til hun sys det er tid   ( eller hvis hun når 4 kg inden så sætter de mig i gang)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.