Min Pige mave 33+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

LRJ

lulle1985 skriver:

rigtig flot rund mave, den klæder dig vældig godt

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

FruEllingsen

Sikke en smuk mave

Anmeld

25. februar 2010

Mira0911

Super flot mave...

Anmeld

25. februar 2010

smokin

jeg tænkte faktisk på dig igår - hvor langt du mon var henne nu... 33+1 det er da fantastisk... så er det snart legalt at hun ser dagens lys 

Jeg kan ikke få tiden til at gå i øjeblikket 

Men den sidder så flot på dig... du må være dejlig rund at se på.... 

Anmeld

25. februar 2010

LRJ

Zette skriver:

jeg tænkte faktisk på dig igår - hvor langt du mon var henne nu... 33+1 det er da fantastisk... så er det snart legalt at hun ser dagens lys 

Jeg kan ikke få tiden til at gå i øjeblikket 

Men den sidder så flot på dig... du må være dejlig rund at se på.... 

tak søde Er os mega rund nu, sys jeg selv

Ja det er det - men Ja sys godt nok os tiden går meget langsomt - og endnu mere langsom når man ser kæresten lillesøsters søn der blev født i går   glæder mig bare endnu mere nu

Anmeld

25. februar 2010

Malene84

Lone H. skriver:

Puha hun er ved at være tung - skønnet til 2105 gr i mandags  

uuuhhh hvor er du bare fin søde

Anmeld

25. februar 2010

smokin

Lone H. skriver:

tak søde Er os mega rund nu, sys jeg selv

Ja det er det - men Ja sys godt nok os tiden går meget langsomt - og endnu mere langsom når man ser kæresten lillesøsters søn der blev født i går   glæder mig bare endnu mere nu

Ahhh den var en streng en.. haha! Men hun kommer jo lige om snart, tænk på mig når du har det hårdt....  jeg har 3 måneder endnu GAAAAAAAAB! 

Min kærestes brors kæreste skal også føde her i April, så hun er jo lige ved at være i mål. Jeg er misundelig! Men jeg vil nu gerne vente til juni... for jeg er ikke nået så langt med planlægningen endnu, da jeg føler jeg har masser af tid.

Har bestilt barnevogn og skal bestille seng her imorgen. Men ellers er jeg stort set ikke gået igang endnu hihi

Anmeld

25. februar 2010

LRJ

Malene84- skriver:

uuuhhh hvor er du bare fin søde

Mange tak søde

din mave er virkelig os blevet stor og pæn

Anmeld

25. februar 2010

LRJ

Zette skriver:

Ahhh den var en streng en.. haha! Men hun kommer jo lige om snart, tænk på mig når du har det hårdt....  jeg har 3 måneder endnu GAAAAAAAAB! 

Min kærestes brors kæreste skal også føde her i April, så hun er jo lige ved at være i mål. Jeg er misundelig! Men jeg vil nu gerne vente til juni... for jeg er ikke nået så langt med planlægningen endnu, da jeg føler jeg har masser af tid.

Har bestilt barnevogn og skal bestille seng her imorgen. Men ellers er jeg stort set ikke gået igang endnu hihi

hehe ja Ej ja de 3 mdr er bare mega laaange og kedelige

hihi okay, så der er os gang i din kærestes familie

Men vi tog os, os Rigtigt god tid med at finde tingene, og nu hvor vi er flyttet i huset, er jeg endelig kommet igang med indretningen

Anmeld

25. februar 2010

smokin

Lone H. skriver:

hehe ja Ej ja de 3 mdr er bare mega laaange og kedelige

hihi okay, så der er os gang i din kærestes familie

Men vi tog os, os Rigtigt god tid med at finde tingene, og nu hvor vi er flyttet i huset, er jeg endelig kommet igang med indretningen

Ja det er faktisk lidt forfærdeligt. Min svigermor kan jo ikke lide mig overhovedet, og så kom storebror lige i forkøbet af min kæreste og fortalte at der kom en pige til april, så hun var jo helt forfærdelig. Da Nicolai så fortalte at der også kom en til juni var hendes svar: Hvis Zette kan blive gravid, ja så kan alt jo ske..

TAK TAK 

Jeg er meget usynlig når vi deltager til fødselsdage osv. og kommer ikke når moren kommer, det orker jeg simpelthen ikke. Men i lørdags var vi afsted, og hende som også er gravid hun var så overstadig, gik konstant rundt og viste maven frem - kom og se kom og mærk!

Det er bare slet slet ikke mig. 

Jeg synes det er hyggeligt med Nicolai, men gider ikke dele det med hele verdenen. Har slet ikke skrevet om det på facebook overhovedet! 

Dejligt med hus, jeg har haft mit hus i 2 år. Jeg elsker det. Vi fik bygget terrasse sidste sommer, så har 80 kvm træterrasse med sol på hele dagen... det er SÅ LÆKKERT. Elsker at være ude... der findes ikke noget bedre. Og elsker selvfølgelig også pladsen... den skal du nok blive glad for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.