Lone H. skriver:
hehe ja
Ej ja de 3 mdr er bare mega laaange og kedelige 
hihi okay, så der er os gang i din kærestes familie 
Men vi tog os, os Rigtigt god tid med at finde tingene, og nu hvor vi er flyttet i huset, er jeg endelig kommet igang med indretningen 
Ja det er faktisk lidt forfærdeligt. Min svigermor kan jo ikke lide mig overhovedet, og så kom storebror lige i forkøbet af min kæreste og fortalte at der kom en pige til april, så hun var jo helt forfærdelig. Da Nicolai så fortalte at der også kom en til juni var hendes svar: Hvis Zette kan blive gravid, ja så kan alt jo ske..
TAK TAK 
Jeg er meget usynlig når vi deltager til fødselsdage osv. og kommer ikke når moren kommer, det orker jeg simpelthen ikke. Men i lørdags var vi afsted, og hende som også er gravid hun var så overstadig, gik konstant rundt og viste maven frem - kom og se kom og mærk!
Det er bare slet slet ikke mig.
Jeg synes det er hyggeligt med Nicolai, men gider ikke dele det med hele verdenen. Har slet ikke skrevet om det på facebook overhovedet!
Dejligt med hus, jeg har haft mit hus i 2 år. Jeg elsker det. Vi fik bygget terrasse sidste sommer, så har 80 kvm træterrasse med sol på hele dagen... det er SÅ LÆKKERT. Elsker at være ude... der findes ikke noget bedre. Og elsker selvfølgelig også pladsen... den skal du nok blive glad for.
Anmeld