Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sabrina17 skriver: Tusinde tak allesammen!! Vi har det alle tre rigtigt godt og vi trives.. Charlie er allerede i sin rytme og sover igennem om natten.. Super nem dreng og fantastisk endelig at have ham hos os Han ligner sin far på en prik Og hvor er det da bare skønt! Vi er kommet godt hjem og skal bare nyde vores lille vidunder ekstra meget!!! Charlie valgte at komme onsdag d.24, men da far sagde : Det er helt fint hvis du kommer onsdag, Blob... Mente han nu onsdag d.3 marts og ikke onsdag d.24... Christian sagde dette tirsdag aften d.23 Men han lytter jo bare til sin far God dreng Midt i Christians slut eksamen, men tja... Her er lidt billeder af vores baby dreng, Charlie (Sorry Marikka, men det er så sødt!!!)
Tusinde tak allesammen!! Vi har det alle tre rigtigt godt og vi trives.. Charlie er allerede i sin rytme og sover igennem om natten.. Super nem dreng og fantastisk endelig at have ham hos os Han ligner sin far på en prik Og hvor er det da bare skønt!
Vi er kommet godt hjem og skal bare nyde vores lille vidunder ekstra meget!!!
Charlie valgte at komme onsdag d.24, men da far sagde : Det er helt fint hvis du kommer onsdag, Blob... Mente han nu onsdag d.3 marts og ikke onsdag d.24... Christian sagde dette tirsdag aften d.23 Men han lytter jo bare til sin far God dreng
Midt i Christians slut eksamen, men tja...
Her er lidt billeder af vores baby dreng, Charlie
(Sorry Marikka, men det er så sødt!!!)
gud hvor er han dog lækkervirkelig smuk baby dreng smukke.Stort tillykke med jeres lille Charlie
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sabrina17 skriver: Lyder fantastisk dejligt Mange tak Årh, hehe ja men I er da søde! Han kan ligeså godt vende sig til sin svigermor i god tid! haha Sviger monster !!!
Lyder fantastisk dejligt Mange tak
Årh, hehe ja men I er da søde! Han kan ligeså godt vende sig til sin svigermor i god tid! haha Sviger monster !!!
Haha ja det er rigtigt Hvornår kom i helt hjem så?
Hold da op - det er måske den lækreste baby jeg endnu har set!!! Tillykke med ham - glæder mig til at læse din FB
Julie
og tak for ve-støv iøvrigt, godt at høre du har lidt tilovers selv om du lige har født!
Kruse90 skriver: gud hvor er han dog lækkervirkelig smuk baby dreng smukke.Stort tillykke med jeres lille Charlie
Mange tak! Ihh, det er så skønt med sådan en kommentar
marikka skriver: Haha ja det er rigtigt Hvornår kom i helt hjem så?
Vi var hjemme lige over middag i dag Dejligt!
baby2010 skriver: Hold da op - det er måske den lækreste baby jeg endnu har set!!! Tillykke med ham - glæder mig til at læse din FB Julie og tak for ve-støv iøvrigt, godt at høre du har lidt tilovers selv om du lige har født!
Årh!! Tusinde tak for den søde besked om min lille skat Ihhh, blier jo helt rørt
Stort illykke med den lille mand!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128