Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
årrh tillykke med ham søødeGlæder mig rigtig meget til at se ham
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
stort tillykke
YAY hvor skønt
Glæder os til hun skriver fb og ligger billeder ind
TILLYKKE...
Tillykke
STORT tillykke med prinsen
Tusinde tak allesammen!! Vi har det alle tre rigtigt godt og vi trives.. Charlie er allerede i sin rytme og sover igennem om natten.. Super nem dreng og fantastisk endelig at have ham hos os Han ligner sin far på en prik Og hvor er det da bare skønt!
Vi er kommet godt hjem og skal bare nyde vores lille vidunder ekstra meget!!!
Charlie valgte at komme onsdag d.24, men da far sagde : Det er helt fint hvis du kommer onsdag, Blob... Mente han nu onsdag d.3 marts og ikke onsdag d.24... Christian sagde dette tirsdag aften d.23 Men han lytter jo bare til sin far God dreng
Midt i Christians slut eksamen, men tja...
Her er lidt billeder af vores baby dreng, Charlie
(Sorry Marikka, men det er så sødt!!!)
Sabrina17 skriver: Tusinde tak allesammen!! Vi har det alle tre rigtigt godt og vi trives.. Charlie er allerede i sin rytme og sover igennem om natten.. Super nem dreng og fantastisk endelig at have ham hos os Han ligner sin far på en prik Og hvor er det da bare skønt! Vi er kommet godt hjem og skal bare nyde vores lille vidunder ekstra meget!!! Charlie valgte at komme onsdag d.24, men da far sagde : Det er helt fint hvis du kommer onsdag, Blob... Mente han nu onsdag d.3 marts og ikke onsdag d.24... Christian sagde dette tirsdag aften d.23 Men han lytter jo bare til sin far God dreng Midt i Christians slut eksamen, men tja... Her er lidt billeder af vores baby dreng, Charlie (Sorry Marikka, men det er så sødt!!!)
Har jo kommenteret ham nok, men hvor er han bare dejlig
Bare vent dig, der kommer billeder af dig ind... Jeg skal nok få nogen, bare rolig
Godt at hører i er kommet hjem.. Jeg kommer inden længe, når i lige er faldet til derhjemme <3
baby2010 skriver: Kæmpe stort tillykke!!! Vi havde jo termin samme dag - men du vil åbenbart ikke følges Det er godt at høre bare nogen 1. gangsfødende føder før termin!!! Julie
Kæmpe stort tillykke!!!
Vi havde jo termin samme dag - men du vil åbenbart ikke følges
Det er godt at høre bare nogen 1. gangsfødende føder før termin!!!
Julie
Og nej, undskyld jeg bare tog et solo løb Men fyren ville ud !! Meget hurtigt endda.. Hehe
Der snart sker noget med dig og en masse vestøv herfra
marikka skriver: Har jo kommenteret ham nok, men hvor er han bare dejlig Bare vent dig, der kommer billeder af dig ind... Jeg skal nok få nogen, bare rolig Godt at hører i er kommet hjem.. Jeg kommer inden længe, når i lige er faldet til derhjemme <3
Lyder fantastisk dejligt Mange tak
Årh, hehe ja men I er da søde! Han kan ligeså godt vende sig til sin svigermor i god tid! haha Sviger monster !!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128