Brio barnevogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2010

Corn

Vores Brio sport skal til sommer igang med 3. barn og den fejler intet.. Måske skal slangerne skiftes i dækkene men det er vel som forventet med en vogn fra 2005.

Hvad angår max belastning på 15 kg, så sov mine unger slet ikke i barnevogn da de kom op i 15 kilos klassen... Men vi havde ståbrædt på den, så både baby og storebror kunne køre med, og der var vi over de 15 kg...

Faktisk lagde vi et tykt tæppe i varekurven, og når jeg så hentede storebror, lagde han sig derunder med fødderne på ståbrættet og fik en lille lur på gåturen hjemad... Nå men der blev jeg så lidt sentimental

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

FruEllingsen

Macaab skriver:

Vores Brio sport skal til sommer igang med 3. barn og den fejler intet.. Måske skal slangerne skiftes i dækkene men det er vel som forventet med en vogn fra 2005.

Hvad angår max belastning på 15 kg, så sov mine unger slet ikke i barnevogn da de kom op i 15 kilos klassen... Men vi havde ståbrædt på den, så både baby og storebror kunne køre med, og der var vi over de 15 kg...

Faktisk lagde vi et tykt tæppe i varekurven, og når jeg så hentede storebror, lagde han sig derunder med fødderne på ståbrættet og fik en lille lur på gåturen hjemad... Nå men der blev jeg så lidt sentimental

og den har fint kunne klare den ekstra belastning?

Hvor lyder det bare sødt at han lagde der og fik en lille lur

Anmeld

25. februar 2010

Corn

Drømmer skriver:

og den har fint kunne klare den ekstra belastning?

Hvor lyder det bare sødt at han lagde der og fik en lille lur

Den klarer nemt barn nr. 3... Og måske 4

Tror den hænger lidt fortil, men med tanke på, at der har hængt en pusletaske, i varekurv diverse ting, baby i kassen og 2 år ældre dreng på ståbrættet, så synes jeg det helt okay...

Men nu skal den igennem det helt store gennemsyn når jeg går fra.

Den er dog lidt-meget lidt-falmet på den ene del af kalechen... Men ikke meget når man tænker på hvor meget den har kørt. Og at den var sort, som jo falmer meget tydeligt.

Anmeld

25. februar 2010

Mimbi

Jeg havde en Brio Sport fra 2006 som jeg var utrolig glad for solgte den videre... har så hørt at den er i brug til 3 barn nu

Det med vægt grænsen.... Sámuel er lige rundet de 16 kg og han har ikke brugt vognen siden han var lidt mere end 1 år så tror ikke du skal tænke så meget på det

Anmeld

25. februar 2010

Sara.

Drømmer skriver:

Er der nogle her inde som  vil dele deres erfaringer med Brio barnevogne? Vi har lidt kig på den der hedder Brio sport.

Håber der er nogle der vil dele deres erfaringer. Synes simpelthen den barnevogns jungle er mega svær at finde rundt i

Kan se at den har en max belastning på 15 kg, er det ikke lidt? (har ingen ide om det)

Jeg har ingen erfaring med brio barnevogn men mht. max 15 kg vil jeg mene det godt kan gå... afhængig af hvilket barn man får selvf.

Lærke er nu 2 år og 4 mdr og vejer næsten 14 kg... hun sover stadig i hendes barnevogn..... Men kender en hvis søn kom op på de 15 kg inden 2 års alderen så der kan der jo nå at komme en del for meget vægt på?

Ved ikke med garanti og sån hvis der nu skulle ske et uheld men barnet vejer for meget?

Men mange klapvogne går også til 15 kg og dem sidder børnene i i lang tid, også børnehavebørn...

Ved ikke om du kan bruge mit svar til noget..

Anmeld

25. februar 2010

Janni Pedersen

har selv en Brio Sport fra 2008 og vi er 100 % tilfredse med den.

Kan varmt anbefale Brio Sport

Anmeld

25. februar 2010

FruEllingsen

lærkes_mor skriver:

Jeg har ingen erfaring med brio barnevogn men mht. max 15 kg vil jeg mene det godt kan gå... afhængig af hvilket barn man får selvf.

Lærke er nu 2 år og 4 mdr og vejer næsten 14 kg... hun sover stadig i hendes barnevogn..... Men kender en hvis søn kom op på de 15 kg inden 2 års alderen så der kan der jo nå at komme en del for meget vægt på?

Ved ikke med garanti og sån hvis der nu skulle ske et uheld men barnet vejer for meget?

Men mange klapvogne går også til 15 kg og dem sidder børnene i i lang tid, også børnehavebørn...

Ved ikke om du kan bruge mit svar til noget..

kunne helt sikkert bruge dit svar.

Det lyder ikke til at de 15 kgs max er det store problem så

Anmeld

25. februar 2010

Sara.

kunne helt sikkert bruge dit svar.

Det lyder ikke til at de 15 kgs max er det store problem så

Nej det tror jeg heller ikke den ser lækker ud barnevognen

Anmeld

25. februar 2010

FruEllingsen

lærkes_mor skriver:

Ja det gør den nemlig...  og den virker også rigtig god at køre med

Anmeld

25. februar 2010

FruEllingsen

lærkes_mor skriver:

Ja det gør den nemlig...  og den virker også rigtig god at køre med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.