Brio barnevogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.909 visninger
19 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

FruEllingsen

Er der nogle her inde som  vil dele deres erfaringer med Brio barnevogne? Vi har lidt kig på den der hedder Brio sport.

Håber der er nogle der vil dele deres erfaringer. Synes simpelthen den barnevogns jungle er mega svær at finde rundt i

Kan se at den har en max belastning på 15 kg, er det ikke lidt? (har ingen ide om det)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

LineD

Vi har en Brio (mener det er sport) fra 2008, vi er bare RIGTIG glade for den, den har en tilpas liggemål, rigtig stabil, kører godt, og ja vi er bare RIGTIG glade for den, jeg har ikke noget at sætte en finger på

Anmeld

24. februar 2010

LHB

Vi har købt en brio komapkt plus, da den er meget handy at pakke sammen, vejer ikke så meget og ser ikke så voldsom ud som mange andre.

Men den skal først tages i brug til maj, så kan desværre ikke sige om jeg er tilfreds med den endnu, men det tror jeg helt bestemt jeg bliver!! har undersøgt rigtig meget inden jeg valgte og har ikke hørt noget dårligt om brio - de er bare knap så populære som odder og emmaljunga - og så er de billigere  ++

Anmeld

24. februar 2010

FruEllingsen

Dejligt med positive erfaringer.

vi står lidt ov vakler imellem Brio og emmaljunga, som det ser ud nu. men brio er jo lidt billigere.

Anmeld

24. februar 2010

Bayze

Drømmer skriver:

Dejligt med positive erfaringer.

vi står lidt ov vakler imellem Brio og emmaljunga, som det ser ud nu. men brio er jo lidt billigere.

Både Brio Sport og Brio Kompakt fås meget nedsat her (nedsat pga det er sidste års farve):

http://baby-vest.dk/barnevogne-48/brio-102/

Anmeld

24. februar 2010

DK

Jeg havde en Brio Sport til Kirstine. Den var super god at køre, Liggemålet var langt. Den havde ramme rundt om hele kassen, så kassen ikke kommer til at hænge (som Emmaljungas har tendens til) Derudover så er den stadig her maaange år efter super fin!

Hjulene var med luft, og der har jeg købt nye slanger, da de gamle punkterede hele tiden. Men da jeg købte nye punkterede de aldrig igen!

Min var i lysegrå og mørkegrå! Jeg var rigtig glad for den!

Anmeld

25. februar 2010

FruEllingsen

tinpou skriver:

Både Brio Sport og Brio Kompakt fås meget nedsat her (nedsat pga det er sidste års farve):

http://baby-vest.dk/barnevogne-48/brio-102/

tak for tippet

Anmeld

25. februar 2010

karina1980

min gamle Brio sport køre stadig rundt med barn i og den er blevet 8 år gammel og det er nu 3 barn der ligger i den og den har altså været hårdt testet med både barnesæde ovenpå og stå bræt efter sig på samme tid og op til 3 børn i kassen.

skulle jeg købe en ville jeg vælge Brio igen.

(min søster valgte også Brio, men den er så ikke i brug endnu)

Anmeld

25. februar 2010

brumbasse

Kan kun tilslutte mig gruppen af begejstrede brio folk

Har også en brio sport som snart skal bruges til nummer 2, og det kan vi uden problemer! Vi købte i sin tid også en brio klapvogn som liften også passede i, rart med et sommerbarn ikke at skulle slæbe barnevognen med alle steder.

Anmeld

25. februar 2010

FruEllingsen

Det kunne godt ske at det var en brio vi endte med og max vægten på 15 kg, er det helt normalt for alle barnevogne? brio er den eneste barnevogn hvor jeg har set en vægt begrænsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.