Jeg får noget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

Jeg tror jeg vil meddele det for du kan risikere du lige pludselig får en stor regning pga  det. Og det ville jo være rigtig øv.

Og hvis du ikke vil betale en stor regning fordi du mener det er dem der har lavet fejlen så kan du risikere og skal igennem alt muligt papir halløj og diskutioner

Jeg kan jo ikke få en regning på noget jeg ikke får...altså jeg er ikke tilmeldt og har ikke skrevet under, er ikke oprettet inde hos dem. de skal bevise jeg har fået det og det kan de jo ikke.. så den tror jeg ikke der kan ske noget ved.

Jeg har sagt det da jeg ringede derind til for at høre hvad der var sket med to af mine kanaler og der sagde hun jeg ikke burde kunne se dem og jeg sagde til hende at det behøvede hun ikke at nævne...

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Sulajma

Tja .. på et tidspunkt kommer der nok bare en stor regning, så er det vel ikke det værd, hvis du ikke har bestilt det ?

Anmeld

24. februar 2010

Vingummien

Eva skriver:

Jeg kan jo ikke få en regning på noget jeg ikke får...altså jeg er ikke tilmeldt og har ikke skrevet under, er ikke oprettet inde hos dem. de skal bevise jeg har fået det og det kan de jo ikke.. så den tror jeg ikke der kan ske noget ved.

Jeg har sagt det da jeg ringede derind til for at høre hvad der var sket med to af mine kanaler og der sagde hun jeg ikke burde kunne se dem og jeg sagde til hende at det behøvede hun ikke at nævne...

Knus..

Lyder bare mega underligt for de burde jo kunne se at du får det på en eller anden måde. MEn mega heldigt

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

Lyder bare mega underligt for de burde jo kunne se at du får det på en eller anden måde. MEn mega heldigt

Nej, for så skulle jeg være tilmeldt hos dem og det er jeg ikke.. det sted det kan ses er nede i boksen og det vil en tekniker kunne se og når det sker så lukker han jo bare for den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.