Jeg får noget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

lunde

lade som ingenting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Honningblomst

Anja.t skriver:

jeg tror ikke de har lavet en fejl. Det er tit når man har bestilt en tv pakke, at man har alle kanalerne i 2-4 uger. De håber selvfølgelig på, at du derefter gerne vil have flere kanaler, når du mister dem igen

Men det har de for jeg har haft den udvidede pakke indtil antenneforeningen gik over til de andre for snart to måneder siden og der skulle man skrive under hvis ikke man ønskede de programmer ellers ville alle programmerne forsvinde en bestemt dato.

Hende jeg har talt med kunne heller ikke se mig som motager eller tilmeldt, så hun forstod intet af at jeg stadig kunne se det.. tv3 og 3+ er så gennem antenneforeningen men kun i den udvidede pakke og de to programmer har jeg mistet...lidt mærkeligt.. men billigt...

Anmeld

24. februar 2010

Anja.t

nå,ok. så vil jeg nok lade som ingenting, det er jo deres fejl.

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

Anja.t skriver:

nå,ok. så vil jeg nok lade som ingenting, det er jo deres fejl.

Ja, det tænker jeg også...

Anmeld

24. februar 2010

BK

tja jeg ser det som tyveri... Men sådan er vi jo så forskellige... Men du ville jo også blive tosset hvis du betalte for noget du ikke fik...

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

Klock skriver:

tja jeg ser det som tyveri... Men sådan er vi jo så forskellige... Men du ville jo også blive tosset hvis du betalte for noget du ikke fik...

Jo, men det er sjovt jeg ikke bliver så tosset over at få noget som jeg ikke betaler for og især når jeg har sagt det til en derinde fra..

Anmeld

24. februar 2010

Diana...

Lade som ingen ting!

Anmeld

24. februar 2010

Loggidut

let it be...der er ikke nogen der går sultne i seng fordi du ser de kanaler...

Aj Eva, helt ærligt...jeg ville overhovedet ikke betænke mig en enkelt gang på at beholde de kanaler...

jeg anser dem som dumme, hvis du har gjort opmærksom på fejlen, skal du da ikke blive ved med tigge dem om at lave det om.

Du skal bare totalt ignorere det, og lade være med at nævne det...

mener de der er begået en fejl, kontakter de dig vel.

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

Loggidut skriver:

let it be...der er ikke nogen der går sultne i seng fordi du ser de kanaler...

Aj Eva, helt ærligt...jeg ville overhovedet ikke betænke mig en enkelt gang på at beholde de kanaler...

jeg anser dem som dumme, hvis du har gjort opmærksom på fejlen, skal du da ikke blive ved med tigge dem om at lave det om.

Du skal bare totalt ignorere det, og lade være med at nævne det...

mener de der er begået en fejl, kontakter de dig vel.

Hvor er du sød....Og ja, de er jo selv ude om det og nej, der går jo ikke noget fra nogen, slet ikke....som en anden skriver er det måske en større udgift at slå det fra for dem end bare at lade det være...og ja, jeg nævnte det jo for dem, så...

Tak for dit svar...

Anmeld

24. februar 2010

Vingummien

Jeg tror jeg vil meddele det for du kan risikere du lige pludselig får en stor regning pga  det. Og det ville jo være rigtig øv.

Og hvis du ikke vil betale en stor regning fordi du mener det er dem der har lavet fejlen så kan du risikere og skal igennem alt muligt papir halløj og diskutioner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.