Til jer der har fået 3D/4D scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2010

Lise

Jo, da - selvfølgelig kan man få fine billeder i uge 32. Jeg er rigtig glad for at vi ventede denne gang  3D scanningen var meget mere fantastisk her anden gang da det var en mere færdig baby end den i uge 23.

Held og lykke næste gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

Lise

Tilmeldt skriver:

Åhh, hvor er det skønt at se at man stadigvæk kan få nogle ordentligt billeder i uge 31... Jeg var først i uge 28 og anden gang i uge 29 og har stadigvæk ik fået nogle billeder fordi tøsen ligger og gemmer sig!  Så nu skal jeg igen på mandag, og der er jeg så 30+5 og hende der scanner mig er ved at blive lidt 'nervøs' for at jeg ik får nogle billeder, fordi jeg når at være for langt henne!

Stine 30+3

Svar til dig ovenfor

Anmeld

27. februar 2010

Lise skriver:

Jo, da - selvfølgelig kan man få fine billeder i uge 32. Jeg er rigtig glad for at vi ventede denne gang  3D scanningen var meget mere fantastisk her anden gang da det var en mere færdig baby end den i uge 23.

Held og lykke næste gang

Ja, det kan du ha ret i... Jeg fik bare at vide at  bl.a fostervandet får babyen til at se lidt alien-agtig ud når der ik er så meget plads derinde!   

Jeg håber bare at hun har vendt sig til på mandag.. Ellers er det 1400,- ud af vinduet!!

Stine 30+3

Anmeld

28. februar 2010

Low

Så har Brian og jeg været til 3D scanning . Det var en rigtig fed oplevelse synes jeg .

Moderkagen var i vejen og han lå op af livmoderen så billederne blev ikke 1400kr værd synes jordmoderen så vi har fået en tid til den 7 april og der vil jeg være 30+1. Så må vi håbe at han ligger lidt beder denne gang . De var skide søde der oppe. Hun ville ikke tage så mange billeder for de blev ikke så gode men det har vi tilgode til næste gang så der er ikke kommet billeder på dvd`en. Dem har jeg kun fået i fotos så jeg skal låne en scanner for at få dem ind på computeren men jeg ligger dem her ind så snart jeg har mulighed for det

Anmeld

28. februar 2010

Low

Han vejede 770 g og var selvfølgelig sund og rask .

Hilsen Ditte, 24+5

Anmeld

2. marts 2010

Low

24+5. Jeg blev nød til at tage et billedet at billedet med min mobil fordi vi fik det ikke på dvd`en i denne omgang. Jeg har flere billeder men hvis jeg kan få dem scannet ind på computeren så gør jeg det ellers satser jeg på at vi får billederne på dvd næste gang jeg skal scannes. Jeg bliver scannet over 2 gange fordi han lå dårlige inde i maven

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.