Til jer der har fået 3D/4D scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.676 visninger
25 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

Low

Jeg tænke på om i ville sætte jeres billeder ind her hvis vi må se dem? Og så kan i skrive hvilken uge det var i og måske lidt mere til .

Jeg skal selv til en her på søndag og jeg glæder mig rigtig meget og så kunne jeg godt tænke mig at se nogle af jeres dejlige babyer også

Kærlig Hilsen Ditte, 24+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

mek-83

Hej Ditte.

Jeg skal til 3D/4D scanning på fredag  der er jeg 30+2 skal nok sætte billeder ind så du kan se dem, jeg glæder mig også helt vildt til vi skal se vores lille dreng igen.

Knus her fra

Anmeld

24. februar 2010

Low

mek-83 skriver:

Hej Ditte.

Jeg skal til 3D/4D scanning på fredag  der er jeg 30+2 skal nok sætte billeder ind så du kan se dem, jeg glæder mig også helt vildt til vi skal se vores lille dreng igen.

Knus her fra

Det lyder godt .

Jeg kan godt forstå at du glæder dig det gør jeg bestemt også .

Jeg skulle faktisk have haft den igår men jeg blev ringet op om morgnen og de blev nød til at rykke den til søndan. Det var lidt nederen

Anmeld

24. februar 2010

Pia.

Jamen jeg vil meget gerne dele mine 3D scannings billeder med jer... For dem er jeg jo rigtig glade for.... I kan klikke på linket nede under her og gå direkte ind på dem alle sammen, det er lidt nemmere end at sætte dem alle her ind

Jeg er forresten 28 fulde uger henne til denne her scanning og der er også link til der hvor jeg fik det gjort..

God fornøjelse

http://mimamik.dk/3Dscanning.htm 

Knus Pia.

Anmeld

24. februar 2010

mek-83

Ej hvor øv de rykkede den, men dejligt at det så ikke var så mange dage

Glæder mig til også at se dine.

Go fornøjelse

Pia tak for kigget, det får jo bare en til at glæde sig endnu mere

Anmeld

24. februar 2010

Pia.

mek-83 skriver:

Ej hvor øv de rykkede den, men dejligt at det så ikke var så mange dage

Glæder mig til også at se dine.

Go fornøjelse

Pia tak for kigget, det får jo bare en til at glæde sig endnu mere

Velbekommen - Ja det er en stor oplevelse...

Anmeld

24. februar 2010

LineD

Jeg har da lidt du gerne må se :D Det var i uge 25, en rigtig dejlig oplevelse!

Håber snart du får set pomfritten :D

Her er mine:

https://www.baby.dk/debat/24369pi1/uge-25/lille-manse-.aspx

Anmeld

24. februar 2010

Low

Pia. skriver:

Jamen jeg vil meget gerne dele mine 3D scannings billeder med jer... For dem er jeg jo rigtig glade for.... I kan klikke på linket nede under her og gå direkte ind på dem alle sammen, det er lidt nemmere end at sætte dem alle her ind

Jeg er forresten 28 fulde uger henne til denne her scanning og der er også link til der hvor jeg fik det gjort..

God fornøjelse

http://mimamik.dk/3Dscanning.htm 

Knus Pia.

Sikke nogle dejlige tydelige billeder du fik dig .

Til min NF scanning der så det rødeligt ud på skærmen lige som dine 3D billeder men da billederne blev printet ud så var de sort/hvid og til min MD scanning der var det sort/hvid på skærmen og da de kom ud var de også sort/hvid. Var det også rødligt på skærmen da du var til 3D scanning? Eller hvordan..

Anmeld

24. februar 2010

Pia.

Low skriver:

Sikke nogle dejlige tydelige billeder du fik dig .

Til min NF scanning der så det rødeligt ud på skærmen lige som dine 3D billeder men da billederne blev printet ud så var de sort/hvid og til min MD scanning der var det sort/hvid på skærmen og da de kom ud var de også sort/hvid. Var det også rødligt på skærmen da du var til 3D scanning? Eller hvordan..

De billeder jeg fik printet ud var også sort/hvide, men dem fra DVD'en de er jo rødlige så jeg tog bare billederne der inde fra

Og tak, ja jeg syntes jo også de er fantastiske...

Anmeld

24. februar 2010

Low

Pia. skriver:

De billeder jeg fik printet ud var også sort/hvide, men dem fra DVD'en de er jo rødlige så jeg tog bare billederne der inde fra

Og tak, ja jeg syntes jo også de er fantastiske...

Nååååe okay..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.