DkzMariia skriver:
Hey - hvor har du købt det henne? Altså både kasser og papiret? Vil nemlig gerne have nogen fede kasser til Viktors puslebord, da alt bare ligger og roder, og det var bare 10 gange pænere (OG NEMMERE!) hvis det var i kasser, og der var styr på det.... 
- Maria.
Hejsa -)
Jeg købte dem i netto... først to for 100 og så blev de siden sat ned til 50 for to. Jeg har 1 tilbage i stor, som ikke er brugt. En skam vi ikke bor tæt på hinanden.
Jeg købte papiret til inde i kasserne i netto billigt - og det ydre købte jeg dyrt i en børnetøjsbutik der hedder minimum i Odense.
MEEEEEN.....for at give dig en lettere løsning, så er det næsten billigere at gå på nettet og søge på BUNGALOW æsker. De sælges rimeligt billigt på nettet. I forhold til tiden man bruger på at lave det + omkostninger, så kan det faktisk godt betale sig. HouseDoctor laver også nogle fede - men de er lidt dyrere...
Håber du kan bruge det til noget?? Jeg har vedhæftet 3 billeder fra mit børneværelse af, hvordan jeg bruger dem - bare til inspiration :-) En bruges til bleer - og de andre bruges til småting som cremer og ting, strømer...og andet småt, m.v.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld