Se hvad jeg har lavet :-) ....del ii :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

lisbethita

sommersol skriver:

De er bare super flotte, åhhh hvor ville jeg ønske at jeg var kreativ.

Smiler :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Flot

Anmeld

24. februar 2010

LotteGabriella

sikke flotte de er

Anmeld

24. februar 2010

lisbethita

LotteGabriella skriver:

sikke flotte de er

Ih hvor er I søde...man skal bare skrive herind til, og så får man en masse ros, smiler :-) 

Anmeld

24. februar 2010

FruEllingsen

Kan godt forstå at du er stolte af dem. de er super flotte..

Har selv overvejet om jeg skulle lave nogle smarte kasser til børneværelset.. måske jeg hugger din ide. de er jo skide smarte

Anmeld

24. februar 2010

lisbethita

Drømmer skriver:

Kan godt forstå at du er stolte af dem. de er super flotte..

Har selv overvejet om jeg skulle lave nogle smarte kasser til børneværelset.. måske jeg hugger din ide. de er jo skide smarte

Ja gør endeligt det :-) Kasserne til formålet er købt i netto - måske har din netto stadigt flere tilbage? Min har endda sat prisen ned!!! God klippe/klistre lyst :-)

Anmeld

24. februar 2010

FruEllingsen

lisbethita skriver:

Ja gør endeligt det :-) Kasserne til formålet er købt i netto - måske har din netto stadigt flere tilbage? Min har endda sat prisen ned!!! God klippe/klistre lyst :-)

så må jeg vist hellere se om jeg ikke kan komme i netto i morgen og kigge. tak for tippet

Man kan jo lige så godt være lidt kreativ når man skal gå her hjemme, så går tiden da lidt med det!

Anmeld

24. februar 2010

lisbethita

Drømmer skriver:

så må jeg vist hellere se om jeg ikke kan komme i netto i morgen og kigge. tak for tippet

Man kan jo lige så godt være lidt kreativ når man skal gå her hjemme, så går tiden da lidt med det!

Selv tak!!! Nemlig....tid har vi jo masser af!! KH Lisbeth

Anmeld

24. februar 2010

Kvindemin

De er altså også bare flotte jeg vil også lave nogle.. Men er det ikke svært at få det til 'ikke at folde' ??

Anmeld

24. februar 2010

lisbethita

Chritinap skriver:

De er altså også bare flotte jeg vil også lave nogle.. Men er det ikke svært at få det til 'ikke at folde' ??

Nej jeg synes faktisk ikke det var så svært. Jeg er ellers ikke en med meget tålmodighed, skal det lige siges....

Held og lykke med det :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.