fødselsdagsgaver til de små.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Lise skriver:[/småt][/f] Jeg fatter ikke at Stokke ikke selv har lavet sådan et lille bord til stolen... det undrer mig faktisk rigtig meget! (?)[/citat] De der borde er GENIALE!!! Ville ikke have været foruden vores (Rasmus har arvet Mille's, som er af træ, men desværre uden kant, men den fungerer fint alligevel) Kan KUN anbefale den!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2008

Juniors mor

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Lise skriver:[/småt][/f] Jeg fatter ikke at Stokke ikke selv har lavet sådan et lille bord til stolen... det undrer mig faktisk rigtig meget! (?)[/citat] De der borde er GENIALE!!! Ville ikke have været foruden vores (Rasmus har arvet Mille's, som er af træ, men desværre uden kant, men den fungerer fint alligevel) Kan KUN anbefale den! [/citat] Vi har PlayTray og jeg kan kun tilslutte mig, at det er helt GENIALT især nu hvor pigen hele tiden vil spise selv ;). Det er også rart, at der er kant på, men der falder nu meget ned alligevel...:'(

Anmeld

20. maj 2008

Marco2

Har slet ikke tænkt på det endnu, men Emily er jo også én f de yngste så der er lang tid til. Men her er da kommet god inspiration som jeg vil hugge.

AG - på vej i legestue.

Anmeld

20. maj 2008

Grynt

Freja ønsker sig en lille rød dukkevogn, I véd den der gammeldags røde træ vogn og så naturligvis nogle dukker ;) Nogle duplo dyr, og så nogle lyserøde duplo eller hvad de nu hedder, penge til opsparring, prinsesse bøjler til hendes kjoler, gavekort til HM og og og ja, så kan jeg ikke lige komme i tanker om andet lige nu :)

Anmeld

20. maj 2008

Siber

Lise skriver:

Simon ønsker sig bl.a. en wheely bug, playtray til Tripp Trapp stolen, nye Bobux hjemmesko, lille børnebord med stole, en sparebøsse (med penge i), bObles tumledyr, gyngehest, legetøj, tøj, twistbil og hyggelige/sjove ting til drengeværelset :)

Hvad fik Jason?

Vi havde tænkt os at give Johanna en wheely bug, men vil I ønske jer den lille eller store? jeg er nemlig lige lidt i tvivl! måske vokser de for hurtigt fra den lille, men bliver den store for stor, så det er storesøster der kommer til at bruge den i sted for?

Knus Siber

Anmeld

20. maj 2008

Lise

Jeg har skrevet den lille model på listen. Jeg vil jo gerne have at han kan bruge den med det samme... men, bumbum - godt spørgsmål. Tror Henrik og Tine har dem til deres tvillinger - måske de kan rådgive os? :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.