Medlem af Danmark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

Heidi.

Ja., og det har jeg altid været.. Jeg får tilskud til briller og linser.. Mine børn er osse medlemmer.. De har begge astma, så vi får tilskud til deres medicin.. 

Jeg gir 655 halvårlig, i det der hedder gruppe 5, med operation...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Becks

Jeg har stemt nej - Da jeg ikke kan blive medlem af Danmark

Ville ellers gerne

Anmeld

24. februar 2010

TbCp

Jeg kan desværre ikke blive medlem da jeg har så mange skavanker at de ikke vil dække mig

Men min mand og vores datter er, der var noget tilbud så vores datter kunne blive meldt gratis ind samtidig med min mand, så det benyttede vi os af.

Anmeld

24. februar 2010

Mka

Jeg kan forstå at alle synes det er en rigtig god ide at blive medlem. Mange tak

Og synes faktisk ikke at det lyder til at være særlig dyrt.

Anmeld

24. februar 2010

FruEllingsen

Jeg er medlem af danmark.

Ved faktisk ikke helt hvor meget jeg giver. (kan jeg ikke lige huske) men de giver i hvert fald både tilskud til mine briller, tandlæge og til fys. så i det lange løb kan det i hvert fald godt betale sig for mig

Anmeld

24. februar 2010

..

Heidi. skriver:

Ja., og det har jeg altid været.. Jeg får tilskud til briller og linser.. Mine børn er osse medlemmer.. De har begge astma, så vi får tilskud til deres medicin.. 

Jeg gir 655 halvårlig, i det der hedder gruppe 5, med operation...

Jeg har linser og overvejer at blive medlem, mon de dækker når det er noget jeg har inden jeg bliver medlem?

Anmeld

25. februar 2010

Mira0911

netdaddy skriver:

Hvordan blev du medlem med en kronisk sygdom? Og hvad giver du så i kvartalet?

Jeg er nemlig selv den heldige ejer af hele 2 kroniske sygdomme (astma + diabetes), så jeg kunne da absolut godt være interesseret i at vide noget mere om det!

Jeg har nemlig også altid kun hørt man ikke kan blive medlem hvis man ved indmeldelses tidspunktet har kroniske sygdomme.

Ellers er min hustru medlem og min søn er medlem på min hustrus police, og vores kommende barn bliver også medlem på min hustrus police. Hun er i gruppe 5.

Jeg meldte mig bare ind, vidste godt jeg ikke kunne, men prøvede alligevel... Kom så ind under gruppe S...

Jeg har skrevet et indlæg her i tråden hvor der er link til Gruppe S...

Anmeld

25. februar 2010

SaNiNa

Ja, da selvfølgelig er jeg medlem af danmark og er blevet det lige på det rigtige tidspunkt... jeg har altid så mange penge tilbage at jeg faktisk har det gratis...

Nicklas blev jo så osse meldt da han kom til verden og er jo så gratis da jeg er medlem.

hov vi er i gruppe 5 og jeg ved ikke hvad den koster

Anmeld

25. februar 2010

Mira0911

netdaddy skriver:

Hvordan blev du medlem med en kronisk sygdom? Og hvad giver du så i kvartalet?

Jeg er nemlig selv den heldige ejer af hele 2 kroniske sygdomme (astma + diabetes), så jeg kunne da absolut godt være interesseret i at vide noget mere om det!

Jeg har nemlig også altid kun hørt man ikke kan blive medlem hvis man ved indmeldelses tidspunktet har kroniske sygdomme.

Ellers er min hustru medlem og min søn er medlem på min hustrus police, og vores kommende barn bliver også medlem på min hustrus police. Hun er i gruppe 5.

Pr. kvartal koster det 332,-

Anmeld

25. februar 2010

4xGreve

Mka skriver:

Vil Bare høre om hvor mange der egentligt er medlem, og om i får meget ud af det? Hvor meget koster det?

vi er medlem i gruppe 5 og det valgte vi begge at blive da vi fandt ud af vi ventede Daniella hvilket er kommet os til god gavn!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.