Medlem af Danmark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

Mira0911

Jeg var i denne gruppe her et par år...

Gruppe S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Sara.

MoarJ skriver:

Jeg var i denne gruppe her et par år...

Gruppe S

Jeg har lige været inde og læse om den gruppe og forstår den ikke helt?

Altså hvad må man fejle for at være medlem der? hvordan vurdere de det?

Anmeld

24. februar 2010

Mira0911

lærkes_mor skriver:

Jeg har lige været inde og læse om den gruppe og forstår den ikke helt?

Altså hvad må man fejle for at være medlem der? hvordan vurdere de det?

Jeg fatter det heller ikke... Jeg udfyldte en formular osv.. Under bemærkninger skrev jeg at jeg havde en kronisk sygdom, fik medicin osv... Så smed de mig under denne gruppe...

Anmeld

24. februar 2010

Sara.

MoarJ skriver:

Jeg fatter det heller ikke... Jeg udfyldte en formular osv.. Under bemærkninger skrev jeg at jeg havde en kronisk sygdom, fik medicin osv... Så smed de mig under denne gruppe...

hehe okay

Anmeld

24. februar 2010

tb

jeg er medlem og har været det i mange år (ca 6 vil jeg tro).. det er jeg så kanon glad for den dag i dag, da jeg fik en kronisk tarmsygdom for 4 et halvt år siden.. jeg står i gruppe 1 og betaler 700 et eller andet i kvartalet.. får så dækket alt medicin (koster ca 600 per gang når CTR går i nul og 100 ellers om måneden).. vi var i barnløshedsbehandling de sidste 2 år, og fik os alt medicin dækket dengang.. så det har hjulpet os utroligt meget  kan kun råde folk til at blive medlem.. man ved aldrig hvad der sker og som flere skriver, så kommer ens børn gratis med..  jeg stod i gruppe 5 til at starte med, men rykkede op i gruppe 1 da jeg fik sygdommen.. når man rykker op eller ned i grupper skal man blive i dem i 1 år..

Anmeld

24. februar 2010

AWO

Jeg kan kun tilslutte mig det at blive medlem! Og er man i tvivl om, hvor meget man vil komme til at bruge forsikringen, kan man jo altid melde sig ind i Basisgruppen - det koster kun 99 kr. i kvartalet, og man kan altid skifte gruppe (altså, efter man har været der i 1 2mdr.), selvom man får konstateret kronisk sygdom.

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

Ja, jeg er og har været det i 12 år...jeg er blevet opereret gennem dem og det sparede mig 23.000kr så jeg har vidst fået det hele ud af det..

Mine børn er jo så også medlem og det er super godt, da alle børn kan blive medlem men som voksen ville min ældste søn feks ikke kunne blive det.

Jeg er medlem i gruppe 5.

Knus..

Anmeld

24. februar 2010

netdaddy

Jeg har været medlem, kan ikke huske hvad jeg gav for det...

Jeg har hele tiden fået afvide at jeg kan ikke blive medlem derinde når jeg er "syg" har en kronisk sygdom...

Det kan godt lade sig gøre at blive medlem...

Jeg kom i en gruppe der hed Gruppe S som svare til gruppe 5...

Hvordan blev du medlem med en kronisk sygdom? Og hvad giver du så i kvartalet?

Jeg er nemlig selv den heldige ejer af hele 2 kroniske sygdomme (astma + diabetes), så jeg kunne da absolut godt være interesseret i at vide noget mere om det!

Jeg har nemlig også altid kun hørt man ikke kan blive medlem hvis man ved indmeldelses tidspunktet har kroniske sygdomme.

Ellers er min hustru medlem og min søn er medlem på min hustrus police, og vores kommende barn bliver også medlem på min hustrus police. Hun er i gruppe 5.

Anmeld

24. februar 2010

mathildemb

Jeg er også medlem, og vil klart anbefale alle at blive det, hvis de har mulighed for det. Jeg har godt nok ikke fået så vildt meget ud af det, udover tilskud til tandlæge, nye briller osv. men er glad for at have det som sikkerhed, hvis der sker mig noget.

Jeg kender flere,  som er kronisk syge, (der i blandt min far som har diskosprolaps),og idag fortryder noget så grusomt, at de ikke meldte sig ind i tide, og nu er det for desværre sent. Det endte med at blive rigtig dyre sygdomsforløb hvor de ellers ville kunne have fået store tilskud til diverse behandlinger (og måske også medicin??).

Iøvrigt bliver dit barn vist automatisk medlem (gratis) når du er medlem.

Knus Mathilde (som er sygeplejerske)

Anmeld

24. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nej vi er desværre ikke medlem af danmark Vi kan ikke, fordi vi har langvarie skavanker. Min mand har astma og reflux, som er kronisk, men for ham ville det være rigtig godt at være medlem af danmark, med hans medicin forbrug.

Jeg har endnu ikke oplevet ikke at fejle et eller andet småtteri indenfor 6 mrd, så jeg kan blive medlem. Reelt set, må du ikke engang tage en hovedpinepille, i 6 mrd, så kan du ikke blive medlem.

Jeg blir så ARGH, når de spørger om vi er medlem af danmark og når man møder de der sælgere... Tsk... Nej det er vi ikke ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.