Øhhhh...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

lotte32

*Lilje* skriver:

Jeg tænker om hun har ment at der var til flere gange på din recept???

Jeg ved, at min recept på hormoner omfatter 10 x 10 ampuller (dvs. 10 pakker) á 2.500 kr. pr. pakke. Dette er for at jeg ikke skal have fornyet recepten hele tiden, hvis behandlingen ikke lykkes. Så hvis jeg bad apoteket om at bestille det hele, ville det jo også gå hen og blive pænt dyrt...

Bare til info

Knus Lilje

Ja jeg kunne også forstå det hvis det var til mange behandlinger, men min recept er kun til en omgang, og hun nævnte selv at det ca. ville blive 300 for den ene slags og 500 for den anden slags, så tror/håber da bare det er fordi hun evt. er ny i faget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Maise

lotte30 skriver:

var på apoteket igår med recepten på de hormoner jeg skal tage i forbindelse med IUI, de havde dem ikke lige på lager, men ville bestille dem hjem.. fint nok, jeg ska jo først bruge dem når jeg får mens. 

nu har de så lige ringet fra apoteket, og hun spurgte sørme om jeg nu var sikker på at jeg ville have dem, for de var jo ret dyre  

ØHHH JO TAK!!! self. vil jeg da have dem...

Syns ski egentlig at det var et meget mystisk spørgsmål... eller er det bare mig??

Formentlig fordi de ikke ville brænde inde med dyr medicin de har bestilt hjem, hvis man så ikke afhenter det. men når du nu har sagt ja en gang til at ville have præperatet. Meget mærkeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.