Øhhhh...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.111 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

lotte32

var på apoteket igår med recepten på de hormoner jeg skal tage i forbindelse med IUI, de havde dem ikke lige på lager, men ville bestille dem hjem.. fint nok, jeg ska jo først bruge dem når jeg får mens. 

nu har de så lige ringet fra apoteket, og hun spurgte sørme om jeg nu var sikker på at jeg ville have dem, for de var jo ret dyre  

ØHHH JO TAK!!! self. vil jeg da have dem...

Syns ski egentlig at det var et meget mystisk spørgsmål... eller er det bare mig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Gaya

lotte30 skriver:

var på apoteket igår med recepten på de hormoner jeg skal tage i forbindelse med IUI, de havde dem ikke lige på lager, men ville bestille dem hjem.. fint nok, jeg ska jo først bruge dem når jeg får mens. 

nu har de så lige ringet fra apoteket, og hun spurgte sørme om jeg nu var sikker på at jeg ville have dem, for de var jo ret dyre  

ØHHH JO TAK!!! self. vil jeg da have dem...

Syns ski egentlig at det var et meget mystisk spørgsmål... eller er det bare mig??

Er helt enig med dig.........det var dog det mærkeligste man kunne spørge om......

Har da aldrig hørt noget ligende......sidder egentlig og kommer til at grine lidt......for det er så langt ude.....;o)

Håber du får dine hormoner og kommer godt igang.....;o)

Anmeld

24. februar 2010

Mettemus

Ja jeg griner også lidt - vildt mærkeligt spørgsmål!

Overvej at blive spurgt på fødegangen: "Er du sikker på at du vil have barnet - det er jo ret dyrt?!"

Håber du får noget for pengene

Anmeld

24. februar 2010

ønskebørn74

Ja man må høre underlige ting når man er i behandling...

Anmeld

24. februar 2010

lotte32

Er helt enig med dig.........det var dog det mærkeligste man kunne spørge om......

Har da aldrig hørt noget ligende......sidder egentlig og kommer til at grine lidt......for det er så langt ude.....;o)

Håber du får dine hormoner og kommer godt igang.....;o)

Ja det er ret komisk

da jeg sagde at jeg self. ville have dem, spurgte hun så også om jeg ville have alt det der stod på recepten, for hun kunne jo godt sende mindre med????????

først blev jeg lidt sur... men nu syns jeg bare det er latterligt, har da aldrig prøvet at blive ringet op fra apoteket før med sådanne spørgsmål

og tak regner da stærkt med at mine hormoner kommer, men man ved jo aldrig med sådan et apotek

Anmeld

24. februar 2010

Gaya

lotte30 skriver:

Ja det er ret komisk

da jeg sagde at jeg self. ville have dem, spurgte hun så også om jeg ville have alt det der stod på recepten, for hun kunne jo godt sende mindre med????????

først blev jeg lidt sur... men nu syns jeg bare det er latterligt, har da aldrig prøvet at blive ringet op fra apoteket før med sådanne spørgsmål

og tak regner da stærkt med at mine hormoner kommer, men man ved jo aldrig med sådan et apotek

Hun har da vist været ny i faget.......;o) for langt de fleste der arbejder på et apotek ved da at kunder ikke kommer med en recept for sjov-skyld......;o)

Jeg tror lige jeg måske ville ringe og tjekke om det nu er bestilt det hele.....;o)

Krydser fingre for at du får dine hormoner og til tiden også ;o)

Anmeld

24. februar 2010

Sofiedk

Hold da op et underligt spørgsmål. Hvad havde de dog forestillet sig ... At man så ville takke nej når man endelig er nået til behandling. Hmm ...

Hvilke hormoner skal du have, for normalt er iui da på ingen måde de dyreste hormonbehandlinger der findes, det virker helt underligt. Som om det var for stort besvær at bestille hjem hvis de ikke var helt sikre på du ville have det og havde råd til at kunne betale det

Anmeld

24. februar 2010

MM1987

Hun må da have været ny, for ellers ved de da at det er dyrt...

For der er jo ikke rigtig noget alternativ...hmm...ej hun må have været hel grøn...

Anmeld

24. februar 2010

lotte32

Sofiekdk skriver:

Hold da op et underligt spørgsmål. Hvad havde de dog forestillet sig ... At man så ville takke nej når man endelig er nået til behandling. Hmm ...

Hvilke hormoner skal du have, for normalt er iui da på ingen måde de dyreste hormonbehandlinger der findes, det virker helt underligt. Som om det var for stort besvær at bestille hjem hvis de ikke var helt sikre på du ville have det og havde råd til at kunne betale det

jeg skal have 3stk pergotime tabl. 2stk Gonal-f 75 injektioner og så self. ægløsningssprøjte, og det bliver ialt under 1000 kr.. hvilket jeg jo syntes er "billigt"  havde da forventet det blev noget dyrere her 1.gang hvor jeg lige er startet...

Så ja, det lyder lidt som om de ikke havde lyst til at bestille det hjem... spændt på om det er kommet imorgen når jeg skal hente det..

Men som en anden skrev, så kunne hun godt være ny i faget, hun lød i hvert fald slet ikke som om hun vidste noget om det.. Men alligevel... syns nu det var noget underligt noget at ringe og spørge om

Anmeld

24. februar 2010

*Lilje*

Jeg tænker om hun har ment at der var til flere gange på din recept???

Jeg ved, at min recept på hormoner omfatter 10 x 10 ampuller (dvs. 10 pakker) á 2.500 kr. pr. pakke. Dette er for at jeg ikke skal have fornyet recepten hele tiden, hvis behandlingen ikke lykkes. Så hvis jeg bad apoteket om at bestille det hele, ville det jo også gå hen og blive pænt dyrt...

Bare til info

Knus Lilje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.